Gå til innhold

Lærer har sex på tv / om big brother

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun hadde ikke bare sex i badstuen med mikki, de var betalt av Big brother for å gjøre dette. Betalt med alkohol. I følge de som så dette kom det oppfordring til deltagerne på tvskjermen om å ha sex i badstuen og at dette ville bli belønnet fra Big brothers side.

Hun hadde ikke bare sex i badstuen med mikki, de var betalt av Big brother for å gjøre dette. Betalt med alkohol. I følge de som så dette kom det oppfordring til deltagerne på tvskjermen om å ha sex i badstuen og at dette ville bli belønnet fra Big brothers side.

Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Om de ble betalt av BB er likegyldig. Hva hadde du sagt om Monica var læreren til ditt barn?

Lillelurven

HÆ??? Det kan da ikke være tilfelle?

Vel, uansett, de burde flytt tidspunktet for sending, slik at også jeg kan følge med:-) Nå går det jo midt i leggesjauen for eldstemann.

HÆ??? Det kan da ikke være tilfelle?

Vel, uansett, de burde flytt tidspunktet for sending, slik at også jeg kan følge med:-) Nå går det jo midt i leggesjauen for eldstemann.

Jeg vet ikke om det er sant:o) Det er det som er blitt sagt. Men at de hadde sex er det vel lite tvil om. Du kan jo se reprisene om kvelden da. Tror de går etter midnatt en gang. Og dagens Big brother burde du vel få med deg:o)

Gjest skap titter

Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Om de ble betalt av BB er likegyldig. Hva hadde du sagt om Monica var læreren til ditt barn?

Får håpe, for hennes del, at hun har fast jobb. Ellers kan det bli vanskelig å få ny lærerjobb vil jeg tro.

Hva ville jeg sagt om hun var læreren til mitt barn?

Vet ikke.

Annonse

Til spm ditt, jeg aner ikke hva jeg ville ha sagt om lærern til mine barn hadde hatt sex på tv. Men helt bra er det vel ikke. Spesielt ikke om hun er lærer i storskolen.

Lillelurven

Dersom frøken (for en tanke!!!) til min 2. klasing hadde gjort det samme, vil jeg tro vi måtte ha framskyndet samtalen om bier og blomster:-) Nei, alvorlig talt, det er så pinlig at de kan få seg til å gjøre det!

Jeg vil tro at endel skoler og foreldre ville reagert kraftig på det. Hun har jo blottlagt seg veldig da, og mulig det gjør noe med respekten elevene skal ha for sin lærer?

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg ville gjort. Jeg hadde nok brydd meg mest om hva ungene blei å snakke om. Og hvordan de taklet det. For min del må hun gjerne ha sex hele døgnet.

Men her på stedet, VK er forresten herifra*s*, vil det nok blitt diskutert tror jeg.

Dersom frøken (for en tanke!!!) til min 2. klasing hadde gjort det samme, vil jeg tro vi måtte ha framskyndet samtalen om bier og blomster:-) Nei, alvorlig talt, det er så pinlig at de kan få seg til å gjøre det!

Jeg vil tro at endel skoler og foreldre ville reagert kraftig på det. Hun har jo blottlagt seg veldig da, og mulig det gjør noe med respekten elevene skal ha for sin lærer?

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg ville gjort. Jeg hadde nok brydd meg mest om hva ungene blei å snakke om. Og hvordan de taklet det. For min del må hun gjerne ha sex hele døgnet.

Men her på stedet, VK er forresten herifra*s*, vil det nok blitt diskutert tror jeg.

Så vk blir vel diskutert i det vide og brede. Hun har jo også hatt sex på tv og i natt ga de vist nok blanke i kameraene også, i følge bbs nyhetsside. Vk blir vel sikket diskutert ellers også, for hun har jo ikke akkurat gjort noen god profil i huset da. Stakkars jente og stakkars familie.

Annonse

Jeg tror at jeg ville ha forklart at voksne folk tar sine valg som de mener er greitt. Også lærerere (og prester, politi, politikere osv.) er i mine øyne tillatt å gjøre feil eller dårlige valg.

Tror ikke jeg ville ha sagt at det nødvendigvis var feil av "frøken" fordi det skal ideelt sett ikke være jeg som bestemmer hva som er rett eller feil for et annet voksent menneske.

Moralen min får meg til å velge å tro at dette var noe de hadde lyst til å gjøre på tv, uavhengig av belønningen. Kanskje tvn bidrog til å "ufarliggjøre" det, men greier ikke å tro at de har sex fordi de vil ha belønning. Monica har vel vist at ho er nysgjerrig på Mikki flere ganger og Mikki han er en lettdreven fyr som naturlig nok ikke sier nei takk til at en fin og grei jente vil ha sex med han.

Dessuten tror jeg kanskje at jeg hadde valgt å ikke se på BB om jeg hadde en datter som ikke var i seng på den tiden. Således hadde hun gjerne hørt om det, men i alle fall ikke sett det med egne øyne. Så kunne jeg jo i mine drømmer håpe at andre foreldre tenkte likedann?

mvh,

Jeg tror at jeg ville ha forklart at voksne folk tar sine valg som de mener er greitt. Også lærerere (og prester, politi, politikere osv.) er i mine øyne tillatt å gjøre feil eller dårlige valg.

Tror ikke jeg ville ha sagt at det nødvendigvis var feil av "frøken" fordi det skal ideelt sett ikke være jeg som bestemmer hva som er rett eller feil for et annet voksent menneske.

Moralen min får meg til å velge å tro at dette var noe de hadde lyst til å gjøre på tv, uavhengig av belønningen. Kanskje tvn bidrog til å "ufarliggjøre" det, men greier ikke å tro at de har sex fordi de vil ha belønning. Monica har vel vist at ho er nysgjerrig på Mikki flere ganger og Mikki han er en lettdreven fyr som naturlig nok ikke sier nei takk til at en fin og grei jente vil ha sex med han.

Dessuten tror jeg kanskje at jeg hadde valgt å ikke se på BB om jeg hadde en datter som ikke var i seng på den tiden. Således hadde hun gjerne hørt om det, men i alle fall ikke sett det med egne øyne. Så kunne jeg jo i mine drømmer håpe at andre foreldre tenkte likedann?

mvh,

Ja, du kan drømme! :-) Skal vedde på at dette er diskusjonsemne på skolene i dag! *s*

...lurer på hva Remi sitter og tuller med oppi hodet sitt nå jeg! *s*

Jeg hadde ikke sagt noe, ikke min jobb å preike moral til andre, men jeg tviler på at hun fremdeles hadde hatt noen jobb i vårt distrikt.

Lurer på om hun ikke kommer seg ned på beina med et brak når hun kommer ut. Rar oppførsel og for meg virker det nesten som om flesteparten har småklikket å driter i alt.

Gjest Skuffa

Dette har jeg ikke fått med meg, men det kommer vel i BB i kveld. Og jeg skal IKKE se det, for nå boikotter jeg det dritt-programmet. Burde gjort det for lengst! Når BB tilogmed "betaler" dem for å gjøre det, da er det noe alvorlig galt med hele konseptet!

Og det skjedde selvsagt i fylla. Fy så skuffa jeg er over Monica. Mikki har jo for lengst vist at han er blåst i hue, men Monica trodde jeg hadde mer vett.

Og at hun er lærer, og gjør dette på tv? Ikke særlig pop tror jeg. Og hva vet hun? Selvsagt sitter det mange småtasser og ser på sin kjære lærerinne på BB. Går det an? Syns dette var helt forkastelig. Ikke særlig prinsippfast, hun Monica?

Og hvor ble det av Remi, da?

Pøh! Jeg spyr!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...