Gå til innhold

Gåte


Gjest teatrika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Du er: Dårlig til å fortelle gåter...

Først skriver du "jeg har det" osv. og spør du "hva er jeg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Du er: Dårlig til å fortelle gåter...

Først skriver du "jeg har det" osv. og spør du "hva er jeg?"

Du vet det at hvis du ikke klarer å løse gåten, så trenger du ikke å komme med surmagede kommentarer for det da vet du! Jeg regner med at du ikke er dummere enn at du skjønner det likevel!!! Men for at de litt mindre intelligente også skal skjønne gåten, så kan jeg godt skrive den litt annerledes:

Jeg har det, du har det. Ikke alle har det. En type av meg finnes i naturen. Hva er det?

Skjønte du den nå Pricilla? Hva skal du skylde på nå da, hvis du ikke klarer å løse den??

Herregud altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest teatrika/neuni

etter å ha lest revidert utgave i svaret ditt til pricilla, er tanken min:

internett!

? :)

Nei, ikke internett heller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Nei, ikke internett heller!!!

Det var ikke meningen å "stjele" nicket ditt! Jeg skrev det bare i feil kolonne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

NETT da?

WEB?

Nei ikke nett! Men søren det var jammen meg et godt forslag. Det har jeg ikke tenkt på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff...Mye enklere med sånne gåter som: Hva har fire bein om dagen og seks om natten...

Finner ikke noen ting i hva du skriver som jeg kan klage på jeg, som en unnskyldning for at jeg ikke klarer å løse den, så jeg får nok bare krype til korset og innrømme at: Jeg har ingen anelse...

---ser frem til svaret da---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Du vet det at hvis du ikke klarer å løse gåten, så trenger du ikke å komme med surmagede kommentarer for det da vet du! Jeg regner med at du ikke er dummere enn at du skjønner det likevel!!! Men for at de litt mindre intelligente også skal skjønne gåten, så kan jeg godt skrive den litt annerledes:

Jeg har det, du har det. Ikke alle har det. En type av meg finnes i naturen. Hva er det?

Skjønte du den nå Pricilla? Hva skal du skylde på nå da, hvis du ikke klarer å løse den??

Herregud altså!!!

Gramatikk!!!!!

Bare et stikkord... : )

Det er ikke jeg som er sur, det er bare du som ikke tåler kritikk!

Hehe... Klarer ikke å løse den nei, kan innrømme det.. Hva så? Skal jeg bli sur fordet? Nei du.. skal nok mer til for å få meg gretten...

Ha en god dag grina! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den opprinnelige m&m

Gramatikk!!!!!

Bare et stikkord... : )

Det er ikke jeg som er sur, det er bare du som ikke tåler kritikk!

Hehe... Klarer ikke å løse den nei, kan innrømme det.. Hva så? Skal jeg bli sur fordet? Nei du.. skal nok mer til for å få meg gretten...

Ha en god dag grina! ; )

Det heter grammatikk..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Det heter grammatikk..... ;-)

Takk, Den opprinnelige m&m!!!

Pricilla: whatever!!!! Fortsett med flisespikkeriet ditt et annet sted!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...