Gå til innhold

Gåte


Gjest teatrika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest teatrika

Ja ikke sant! Gjett om jeg var oppgitt etter at mannen min presenterte denne for meg, og jeg gikk i to dager og tenkte nesten ikke på annet. Så kommer svaret: LØNN!!!

Fy søren, men det er typisk med slike gåter, svaret er så utrolig enkelt/logisk når man sfår høre svaret!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke være sikker på at JEG har det?!?!?!?!?! blir jo helt feil det!

Helt enig med du, flisa! Jeg har ikke noen lønn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en gåte som ikke funker på Internett (hvor du ikke vet om leseren har det eller ikke), men må sies til en person som du vet har det. Ellers blir jo gåten også ganske håpløs å løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Helt enig med du, flisa! Jeg har ikke noen lønn....

Jeg tenkte egentlig ikke på det...men det står jo i gåten at ikke ALLE har det!!! Jeg skulle kanskje ha skrevet den om, men jeg regnet med at de aller fleste har en lønn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Takk, Den opprinnelige m&m!!!

Pricilla: whatever!!!! Fortsett med flisespikkeriet ditt et annet sted!!!!

Tror jeg gjør det her jeg.. Er så morsomt når folk blir provosert over ingenting! ; ) Hehe...

Pirk pirk! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Tror jeg gjør det her jeg.. Er så morsomt når folk blir provosert over ingenting! ; ) Hehe...

Pirk pirk! ; )

Det er nok ikke det at jeg blir så forferdelig provosert, men når du nå først skal prike på grammatikken min, så burde du kanskje sørge for at din egen er riktig først...

*Grammatikk (ikke gramatikk)

*Fortsatt (ikke fortastt)

Bare så det er sagt, så er dette det siste jeg har å si i denne saken, så du klarer nok ikke å provosere meg heretter, Pricilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...