Gå til innhold

Hvilke hage/utemøbler har du?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Vi kjører plastikk vi:-) Men den jævla solsenga jeg nettopp har kjøpt er jo klin umulig å sette sammen. Mulig det er for varmt for de små grå, men nå er jeg svett og forbanna.

River snart ut en lekker sak i teak!!! Det må da være enklere bruksanvisninger for dem? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    7

  • favn

    6

  • Lillelurven

    5

  • flisa

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest pirrka

Her går det i skikkeleg politisk ukorrekt regnskogteak. Men særleg pent er det ikkje, sidan vi ikkje orkar å vaske og olje kvar sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Teak. Pluss litt supplement i plast.

Er de lette å sette sammen? :-) kan de stå ute om vinteren?

Jeg vurderer nå sterkt å bli så hysterisk lei, at jeg tar flybillet- pengene å handler teak!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strandmadrass i strå og eit pledd, samt kjøkkenstolene.. *sukk*

har balkong, men det er kanskje den siste sommeren med balkong, så eg vil ikkje svi av spenn på møbler.. *dobbeltsukk*

men sånn for å drømme litt - om eg kunne hatt akkurat kva eg ville, så ville eg ønska at eg hadde kunna sveise, og hadde sveisa ihop noko artig sjølv *gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat kjøpt denne:

http://www.skeidarweb.no/visprodukt.asp?I=9701415-0&T=&K=70&S=4&PS=5&Type=0&Search=

Vi brukte en hel dag på å skri samme og OLJE svineriet - men så ble det lekkert da - og vi har disse putene oppi:

http://www.skeidarweb.no/visprodukt.asp?I=9743022&T=&K=73&S=2&PS=5&Type=0&Search=

og det var ille....for de kostet 499 da vi kjøpte putene for 3 uker siden,,,,,fanken jeg må slutte å se etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelurven

strandmadrass i strå og eit pledd, samt kjøkkenstolene.. *sukk*

har balkong, men det er kanskje den siste sommeren med balkong, så eg vil ikkje svi av spenn på møbler.. *dobbeltsukk*

men sånn for å drømme litt - om eg kunne hatt akkurat kva eg ville, så ville eg ønska at eg hadde kunna sveise, og hadde sveisa ihop noko artig sjølv *gliz*

Der sa du noe!! Har jo ei gamel skoleveninne som er smed. Muuulig det er på tide å stikke på besøk, og gjennoppfriske gamle minner? :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Vi har akkurat kjøpt denne:

http://www.skeidarweb.no/visprodukt.asp?I=9701415-0&T=&K=70&S=4&PS=5&Type=0&Search=

Vi brukte en hel dag på å skri samme og OLJE svineriet - men så ble det lekkert da - og vi har disse putene oppi:

http://www.skeidarweb.no/visprodukt.asp?I=9743022&T=&K=73&S=2&PS=5&Type=0&Search=

og det var ille....for de kostet 499 da vi kjøpte putene for 3 uker siden,,,,,fanken jeg må slutte å se etter!

En hel dag????!!! Herregud, jeg er så lat! Orker ikke tenke mer på dette, henter et pledd istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Er de lette å sette sammen? :-) kan de stå ute om vinteren?

Jeg vurderer nå sterkt å bli så hysterisk lei, at jeg tar flybillet- pengene å handler teak!!!!

Veldig lett, jeg skrudde dem sammen selv. Vi lot dem stå ute i tre år, hadde ingen plass å la dem overvintre innendørs. Går helt greit det, litt høytrykkspyling + olje og de ser like nye ut. Sist høst bygde vi garasje, og da tok vi dem inn, men de kan som sagt godt stå ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel dag????!!! Herregud, jeg er så lat! Orker ikke tenke mer på dette, henter et pledd istedet!

Det er deg væl unt! :-)

Vi gjorde det på denne måten, fordi vi har ikke noen lagringsmuligheter, så de MÅ står ute - men under et tak da.....håper bare de tåler det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du noe!! Har jo ei gamel skoleveninne som er smed. Muuulig det er på tide å stikke på besøk, og gjennoppfriske gamle minner? :-))

smed?? kuuuult!!! dei er det vel ikkje akkurat mange av no til dags... du får hilse henne fra meg og sei eg er misunnelig på det gilde yrket hennes :))

(har også eit rart yrke....eller utdannelse, iallfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strandmadrass i strå og eit pledd, samt kjøkkenstolene.. *sukk*

har balkong, men det er kanskje den siste sommeren med balkong, så eg vil ikkje svi av spenn på møbler.. *dobbeltsukk*

men sånn for å drømme litt - om eg kunne hatt akkurat kva eg ville, så ville eg ønska at eg hadde kunna sveise, og hadde sveisa ihop noko artig sjølv *gliz*

Så stilig du er! Sveise sammen noe... Tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stilig du er! Sveise sammen noe... Tøft!

hihi...heimegjort er velgjort... eg liker rare ting, og liker å lage ting også - har hatt lyst til å kunne sveise i årevis, tenker at man skulle kunne lage masse artig med det. no more ikea osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...heimegjort er velgjort... eg liker rare ting, og liker å lage ting også - har hatt lyst til å kunne sveise i årevis, tenker at man skulle kunne lage masse artig med det. no more ikea osv :)

Det går vel an å lære seg? Kurs her og der, det er jeg sikker på. Veldig bra med utradisjonelle interesser. Stå på. La evt. Mannen stelle heime eller send unga til mormor. Det der må du fortelle mer om hvis du får ut fingeren en dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel an å lære seg? Kurs her og der, det er jeg sikker på. Veldig bra med utradisjonelle interesser. Stå på. La evt. Mannen stelle heime eller send unga til mormor. Det der må du fortelle mer om hvis du får ut fingeren en dag... :)

mann & barn er eg lykkeligvis foruten (eller altså - det er no ein fyr som henger rundt her støtt og stadig, menneh..*s*), så eg har jo egentlig ingen gode unnskyldninger for å ikkje hive meg rundt og lære meg noko...sjukmeldt er eg óg, og går no berre her og vaser....hmmmm......

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

mann & barn er eg lykkeligvis foruten (eller altså - det er no ein fyr som henger rundt her støtt og stadig, menneh..*s*), så eg har jo egentlig ingen gode unnskyldninger for å ikkje hive meg rundt og lære meg noko...sjukmeldt er eg óg, og går no berre her og vaser....hmmmm......

:)

Kombiner ferie og nytte med en tur til Lofoten. Hun smeden fikk visst nylig svennebrev, så du kan sikkert gå i lære hos henne!! Dessuten har hun perfekte lokaler, like ved en pub:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mann & barn er eg lykkeligvis foruten (eller altså - det er no ein fyr som henger rundt her støtt og stadig, menneh..*s*), så eg har jo egentlig ingen gode unnskyldninger for å ikkje hive meg rundt og lære meg noko...sjukmeldt er eg óg, og går no berre her og vaser....hmmmm......

:)

Hm, ikke en bekymring i verden og et siklende mannebein til kalde netter (og dager, Norge er ikke så veeeldig varmt). Jasså, du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ikke en bekymring i verden og et siklende mannebein til kalde netter (og dager, Norge er ikke så veeeldig varmt). Jasså, du :)

hehehe....her satt eg og var sånn passelig smågruffete misfornøyd og morgengretten (fremdeles, ja hehe) - bra det er nokon som tar seg tid til å fortelle meg kor bra eg har det, eg blei brått i atskillig bedre humør når du sa det på den måten *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...