Gå til innhold

Hvilke hage/utemøbler har du?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Hender det når du går "ut" at du havner på hotellet i Vadheim?

Det må eg i så fall ha gått meg vill, det er 24 km ut til Vadheim !!!

Nei, der har eg aldri vært anna enn på kurs/konferanser osv.

Koffor spør du forresten ?

PS! Lenge siden eg har sett deg her !

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    7

  • favn

    6

  • Lillelurven

    5

  • flisa

    4

Mest aktive i denne tråden

Det må eg i så fall ha gått meg vill, det er 24 km ut til Vadheim !!!

Nei, der har eg aldri vært anna enn på kurs/konferanser osv.

Koffor spør du forresten ?

PS! Lenge siden eg har sett deg her !

:-)))

Hei Geir.

Ja, lenge siden jeg har vært her, men forvillet meg inn igjen her for ca to uker siden, og har blitt sittende fast.. Know the feeling?

Joda, grunnen til at jeg spør er bare fordi jeg lurte. Hehe.. greit svar?

Det er familien min som driver hotellet i Vadheim, og jeg har tilbragt mang en stund der. Greit da jeg var barn, litt verre da jeg ble tenåring.

Jeg har også observert klientellet på hotellet, og DERFOR lurte jeg på om du var en av dem. Litt lurespørsmål med andre ord; hvor HARRY er Geir? :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Geir.

Ja, lenge siden jeg har vært her, men forvillet meg inn igjen her for ca to uker siden, og har blitt sittende fast.. Know the feeling?

Joda, grunnen til at jeg spør er bare fordi jeg lurte. Hehe.. greit svar?

Det er familien min som driver hotellet i Vadheim, og jeg har tilbragt mang en stund der. Greit da jeg var barn, litt verre da jeg ble tenåring.

Jeg har også observert klientellet på hotellet, og DERFOR lurte jeg på om du var en av dem. Litt lurespørsmål med andre ord; hvor HARRY er Geir? :o))

Eg vet alt om det å bli sittende fast her ja, for min del begynner det å bli noen mnd. nå...

Skjønte jo at du lurte, siden du spurte liksom !? he.he..

Så du er i familie med B.L. og co. altså, eg kjenner litt B., og her i jula fotograferte eg datteren til B. (husker ikkje navnet) vet ikkje om de har flere, men ho var vel rundt 20år tenker eg !

Ho bor i Bergen nå, så om du har kontakt så kan du jo få be om å se bildet, eg blei i hvertfall godt fornøyd med det (svart/hvit).

"Jeg har også observert klientellet på hotellet, og DERFOR lurte jeg på om du var en av dem. Litt lurespørsmål med andre ord; hvor HARRY er Geir? :o))"

Ja uff..Stygg sak, ikkje sandt !? :-)

På en Harry skala fra 1-10, så vil eg anslå eg ligger på rundt 3, det bør vel være noenlunde akseptabelt ? *S*

Ps! Hyggelig å se igjen nicket ditt Toci !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vet alt om det å bli sittende fast her ja, for min del begynner det å bli noen mnd. nå...

Skjønte jo at du lurte, siden du spurte liksom !? he.he..

Så du er i familie med B.L. og co. altså, eg kjenner litt B., og her i jula fotograferte eg datteren til B. (husker ikkje navnet) vet ikkje om de har flere, men ho var vel rundt 20år tenker eg !

Ho bor i Bergen nå, så om du har kontakt så kan du jo få be om å se bildet, eg blei i hvertfall godt fornøyd med det (svart/hvit).

"Jeg har også observert klientellet på hotellet, og DERFOR lurte jeg på om du var en av dem. Litt lurespørsmål med andre ord; hvor HARRY er Geir? :o))"

Ja uff..Stygg sak, ikkje sandt !? :-)

På en Harry skala fra 1-10, så vil eg anslå eg ligger på rundt 3, det bør vel være noenlunde akseptabelt ? *S*

Ps! Hyggelig å se igjen nicket ditt Toci !

Mvh

En treer på harry-skalaen er vel ikke så ille.

Ja, jeg i familie med B.L, han er en fetter av min mor. Dattera heter Silje, gjør hun ikke? De har en gutt som er tre år eldre enn henne. Jeg har ikke sett henne siden hun var VELDIG liten, har i det hele tatt vært fint lite innom og hilst på familien når jeg kjører forbi der. Foreldrene mine har et lite gårdsbruk like utenfor Florø så kjører forbi gjør jeg jo på vei fra Bergen.

Kjekt å bli "gjenkjent", Geir. Hadde vel ikke forventet hyllingsrop da jeg kom tilbake på DOL, men det er jo likevel kjekt å se at jeg ikke er glemt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...