Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg virkelig mellom barken og veden føler jeg. De fleste av dere vet at jeg jobber litt på en gård for å betale for stallplassen til hesten min. Jeg har et godt forhold til bonden sjøl (T), og hans kone, LK.

T & LK og resten av familien deres er omrent like kjær for meg som min egen familie ,og vi har MYE gøy sammen. De er våre omgangsvenner ,og vi har daglig kontak med flere i familien deres. De er våre venner ja….

T har fotalt meg om sin elskerinne Kr. De har ikke noe kjærlighetsforhold ,men har sex når de treffes. (Kr bor et par timers reising herfra.)

Så er jeg altså venninne med T`s niese. Hun skal etter planen besøke meg i neste mnd. Så ringer hun meg i dag ,og spør om hun kan ta med ei venninne. ”Jada , selvsagt , bare kom. Det blir kult det dah….” sier jeg. Og så spør jeg hvem venninna er ,og da får jeg svaret: Kr !!!!!! Nå føler jeg meg litt rotten i forhold til LK . Jeg skal liksom huse elskerinna til mannen hennes… Uff…. Jeg TROR LK har mistanke om at T & Kr har HATT litt på si ,men at det er over nå. Usj…. Jeg blir GAL !

Og i tilegg kan jeg jo nevne at for noen år siden så var Kr forlovet med BROREN til T . (Og dermed ste-mor til venninna mi…) jada , dette ER såpeopera av høy kvalitet….

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56251-s%C3%A5peopera-fra-rl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He,he unnskyld at jeg ler. Men, conan fikk sagt det.

Du har ikke vurdert å be han bonden legge kortene på bordet? Om ikke anet, burde du si du ikke vil høre mer om hva han foretar seg med elskerinnen, siden du er veninne med kona.

Huf, stakkars deg!

Ja ,jeg må nesten le litt jeg også. Det er SÅ typisk meg å havne i slike dumme situasjoner. *ler*

For et par år siden skjedde følgende: Jeg hadde ei venninne i hovedstaden ,som jobbet på et av de bedre massasje instituttene der. Dette var det en kar herfra som hadde fått nyss om ,og lurte på om jeg hadde et visitt kort til stedet. Jeg tenkte at fyren kødder nok med meg ,han hadde ikke kommet bort og spurt rett ut hvis han hadde planer om å reise til hovedstaden og kose seg.....

Så går det noen dager og venninna mi ringer ,og forteller at hun har hatt besøk av en viss fyr fra samme bygd som meg... jeg måtte fliiiiire.

MEN: Så får jeg en telefon fra rektor på skolen her i bygda. Hun lurte på om jeg kunne jobbe litt på SFO`en av og til. Jeg sier gladelig ja takk ,og møter happy opp på min første jobb dag. Og hvem skal jeg jobbe sammen med ? Joda , kona til han jeg hadde "sendt" til Oslo.... Jeg følte meg SÅ hallik !!!! Og hadde følelsen av at hun kikket stygt på meg hele tiden....Uff , glad jeg ikke jobber med henne mer....*ler*

Er det rart jeg får noia av sex ??? *ler*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56251-s%C3%A5peopera-fra-rl/#findComment-233304
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...