Gå til innhold

Kan hele rota løsne???


Carlina

Anbefalte innlegg

For 4 og en halv uke siden fikk jeg et kraftig slag mot kjeven(berørte ikke munn eller tenner)som resulterte en sprekk gjennom kjeven.Smertene har begynt og gi seg,MEN det som er litt pussig er at tennene i ned munnen fremdeles er nummen,og at når jeg prøver å gape stoppes det halveis fordi de 2 midterste tennene presser seg mot hverandre.Hva i allverden kan dette skyldes??På rønken så ikke legen noe rart med tennene eller røttene(bortsett fra at jeg trenger en rotfylling i en annen tann)håper du kan svare på dette.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Carlina.

Jeg klarer ikke helt å danne meg et bilde av hva som er skjedd med deg. Likevel er det viktig å presisere at dersom du etter fire uker fremdeles har plager som nummenhet, nedsatt gapeevne eller andre plager bør du ta kontakt med tannlegen igjen. Selv om han undersøkte deg nøye og tok røntgenbilder kan det ha skjedd forandringer som synes først nå. Om en rot kan løsne er det umulig for meg å ha noen mening om ut fra det lille jeg vet.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med tannlege, lege eller annet

kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av

problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din

kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...