Gå til innhold

FU: Tenk deg at du fikk følgende beskjed: :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Din mann/kone kommer en dag og sier at han/hun har fått DRØMMEJOBBEN, og dere må da bo på Svalbard i perioder. Hadde du da sagt; YESSS!!!!! og blitt med og sett på det som en spennende utfordring, og visst at ungene ville lære masse nytt etc.?

Eller hadde du svart blankt; NEI VET DU HVA; OPPI SNØHØLET DER? DIT FÅR DU FANKEN MEG DRA ALEINE!!!!

:-)

personlig: hadde jeg ikke hatt en eks. og delt omsorg etc. så hadde jeg vært med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hadde du da sagt; YESSS!!!!! og blitt med og sett på det som en spennende utfordring"

Det hadde jeg gjort hvis det hadde _vært_ en spennende utfordring :)

Når det er sagt så hadde jeg dratt til Svalbard med glede, forutsatt at jobben tilbyr fri snøscooter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt ja - hjemmet vårt er der familien vår er til en hver tid, ikke sant? (Ikke er eksen plagsomt delaktig i våre liv heller, så det hadde han vel knapt merket)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt ja - hjemmet vårt er der familien vår er til en hver tid, ikke sant? (Ikke er eksen plagsomt delaktig i våre liv heller, så det hadde han vel knapt merket)

:o)

*lol* du sier noe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde du da sagt; YESSS!!!!! og blitt med og sett på det som en spennende utfordring"

Det hadde jeg gjort hvis det hadde _vært_ en spennende utfordring :)

Når det er sagt så hadde jeg dratt til Svalbard med glede, forutsatt at jobben tilbyr fri snøscooter :)

Og jeg hadde forlangt ny heklenål og ADSL! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke blitt med, men det kan jo være fordi jeg vet med sikkerhet at det aldri vil skje. Hadde i tilfelle hatt STORE problemer med å rive meg løs og flytte helt til Svalbard iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Din mann/kone kommer en dag og sier at han/hun har fått DRØMMEJOBBEN, og dere må da bo på Svalbard i perioder."

Allerede i dette scenarioet hadde jeg fått total bakoversveis. Ikke pga det faktum at skapningen ville flytte til Svalbard, noe som selvsagt er ille nok i seg selv, men fordi dama som plutselig kom inn døra mi, av en eller annen grunn hadde fått for seg at hun var min kone.

Man kan bli redd av mindre.

Så jeg hadde selvsagt sagt nei, ringt nærmeste galehus, og fått dama innlagt.

Hvis jeg derimot var gift, da ville jeg nok ledd litt forsiktig av dette håpløse forslaget, for så og sagt nei, ringt nærmeste galehus, og fått dama innlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Din mann/kone kommer en dag og sier at han/hun har fått DRØMMEJOBBEN, og dere må da bo på Svalbard i perioder."

Allerede i dette scenarioet hadde jeg fått total bakoversveis. Ikke pga det faktum at skapningen ville flytte til Svalbard, noe som selvsagt er ille nok i seg selv, men fordi dama som plutselig kom inn døra mi, av en eller annen grunn hadde fått for seg at hun var min kone.

Man kan bli redd av mindre.

Så jeg hadde selvsagt sagt nei, ringt nærmeste galehus, og fått dama innlagt.

Hvis jeg derimot var gift, da ville jeg nok ledd litt forsiktig av dette håpløse forslaget, for så og sagt nei, ringt nærmeste galehus, og fått dama innlagt.

*LOLOLOLOLOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde hun fått beskjed om å takke nei til drømmejobben, men mindre hun tjener noe inne i helvete fantastisk godt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det spørs når den beskjeden hadde kommet. Akkurat nå passer det dårlig da jeg har jobb selv, men til høsten går det greit for da skal jeg "flytte" for å studere så det gjør meg ikke noe om han er på Svalbard siden jeg er i utlandet uansett. Men sånn i utgangspunktet kunne jeg ikke tenke meg å tilbringe mer enn noen uker på Svalbard. Når man selv kommer fra Narvik har man liksom ikke sååå lyst til å dra til et enda kaldere sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde hun fått beskjed om å takke nei til drømmejobben, men mindre hun tjener noe inne i helvete fantastisk godt på den.

Det var en selvsagt forutsetning.....ingen drømmejobb er vel lusent betalt? :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper inderlig jeg slipper å ta det valget, noen gang. Men svaret mitt hadde nok blitt nei. Da hadde jeg heller vært her med barna. Greit om det hadde vært for en måned eller to, men ikke over noen lengre periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en selvsagt forutsetning.....ingen drømmejobb er vel lusent betalt? :-))

Sikkert ikke, men denne drømmejobben måtte vært inne i helvete godt betalt, slik at jeg bare kunne slaraffet. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke, men denne drømmejobben måtte vært inne i helvete godt betalt, slik at jeg bare kunne slaraffet. :-D

Du er en pengeslave, conan. Åsså DU med DET nicket.....

*skuffet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en pengeslave, conan. Åsså DU med DET nicket.....

*skuffet*

Tro, håp og kjærlighet metter ikke ungene....

Money talks- bullshit walks!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro, håp og kjærlighet metter ikke ungene....

Money talks- bullshit walks!! :-D

det er utrolig hvor mye mettende ungene finner uti naturen. Dessuten - hvis man besøker restaurant-bakgårder nattestid, sulter man aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

det er utrolig hvor mye mettende ungene finner uti naturen. Dessuten - hvis man besøker restaurant-bakgårder nattestid, sulter man aldri

På Svalbard kan man jo skyte noen isbjørn og sel også - dessuten er det billig vodka der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...