Gå til innhold

Fatter ikke hvorfor innlegget mitt ble slettet jeg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikke

11

• musikeren

8

• naiv

6

• gyrken

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det begynte å utarte seg en krangel mellom Nosferatu og noen av oss andre. Han kom med en ufin karakteristikk av Lionn, bl.a. Men så grovt var det ikke, og de fleste av oss som deltok er ikke hårsåre.

Jeg tror de kveler all krangling ved fødslen nå.

Det begynte å utarte seg en krangel mellom Nosferatu og noen av oss andre. Han kom med en ufin karakteristikk av Lionn, bl.a. Men så grovt var det ikke, og de fleste av oss som deltok er ikke hårsåre.

Ja, og det er igrunnen litt kjedelig.

Nos har det sikkert veldig morsomt. Synd at så få ser at han er en skikkelig bløffmaker. Vanvittig hva den gutten skal ha rukket å sette seg inn i. Er det sant halvparten er det godt gjort*humrer*:-)

Annonse

Ja men å slette hele greia synes jeg var for drøyt. Vet de kan fjerne enkelt innlegg og tråder under det. Det er blitt gjort før så jeg fatter ikke hvorfor det ble gjort denne gangen.

Nos har det sikkert veldig morsomt. Synd at så få ser at han er en skikkelig bløffmaker. Vanvittig hva den gutten skal ha rukket å sette seg inn i. Er det sant halvparten er det godt gjort*humrer*:-)

Du burde ikke kaste stein i glasshus.

Jeg holder meg i det minste for god til å spre løgner om folk, det er mere enn man kan si om deg :)

Nei, lær deg å spille du, gutten min.

c",)

Bare ca trehundreogtoogtredve banneord. Ikke lett å skjønne for en nordlending, det forstås.. :o)

Ingen av de banneordene var vel drøye var de vel? Brukte da bare fan og hælvete.

Det var ikke akkurat som jeg kalte noen for hestkuk, jævel eller peislæst. Masse andre grove bannord jeg kan også, men.....

Jeg ser litt av hvert, jeg..... men det er av og til morsomt å leke litt, få anledning til å kvitte seg med overskudd av andrenalin.

Du burde ikke kaste stein i glasshus.

Jeg holder meg i det minste for god til å spre løgner om folk, det er mere enn man kan si om deg :)

Nei, lær deg å spille du, gutten min.

c",)

Lære meg å spelle ja... Dæven, der traff du mitt ømme punkt gitt!

Nei, ærlig talt nos, du er sikkert en ålreit fyr. Humor har du ihvertfall. Men enkelte ting drar du litt langt.

Slik jeg kjenner nos er han en grei gutt:o) Han har aldri gjort meg noe vondt eller sagt noe stygt om meg, så vidt jeg vet.

Men vet det er vanskelig å la vær å slenge dritt, når det blir slengt dritt til en. Det er veldig vanskelig å ikke falle ned på drittslengerns nivå, eller å ta igjen med samme mynt.

Som sagt jeg synes nos er en grei gutt jeg:o)

Annonse

Lære meg å spelle ja... Dæven, der traff du mitt ømme punkt gitt!

Nei, ærlig talt nos, du er sikkert en ålreit fyr. Humor har du ihvertfall. Men enkelte ting drar du litt langt.

Ok, la oss slutte å krangle. Vi tar en jamsession i stedet :)

Det er mye hyggeligere, dessuten så elsker jeg å jamme med andre musikere.

Liker du jazz, rock, metal, psykedelisk?

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...