Gå til innhold

Fu: hvilke bannord bruker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gyrken

5

• conan

5

• flisa

4

• Zirine

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

He...he...Solsikke...Solsikke.....jeg har fått med meg at det gikk "hardt" for seg i natt?!

Jeg banner ikke så mye , men min mann sier endel slike banneord som du nevnte.

Her om dagen sa han det så lillejenta hørte det , så nå har jeg en 2 åring som sier *faen ,faen * i tide og utide ; )

Har du fått sovet godt i natt?

Klems fra

He...he...Solsikke...Solsikke.....jeg har fått med meg at det gikk "hardt" for seg i natt?!

Jeg banner ikke så mye , men min mann sier endel slike banneord som du nevnte.

Her om dagen sa han det så lillejenta hørte det , så nå har jeg en 2 åring som sier *faen ,faen * i tide og utide ; )

Har du fått sovet godt i natt?

Klems fra

Det gikk ikke så hardt for seg her i natt vel? Mere jeg som rei en del prinsipper. For jeg syntes webmaster var litt selvmotsigende. Ikke bare litt men ekstremt selvmotsigende.

Ja jeg har sovet godt i natt, omen en litt kort natt men godt det sov jeg. Ehh bortsett fra at det klødde noe hel før jævlig på de førbanna myggstekkan mine da:( Har helt sekkert et tyvetalls myggstek på den eine foten. Å de klør nåkka inni hælvete mye:(

Gjest retvizan

Banner ikke særlig ofte, og da helst i forbindelse med følelsesutbrudd, faen og pokker er de mest brukte. Synes egentlig ikke at noen uttrykk er for grove, men reagerer når banninga blir en så stor del av dagligtalen at den dukker opp i hver jævla forpulte setning. ;-)

Det gikk ikke så hardt for seg her i natt vel? Mere jeg som rei en del prinsipper. For jeg syntes webmaster var litt selvmotsigende. Ikke bare litt men ekstremt selvmotsigende.

Ja jeg har sovet godt i natt, omen en litt kort natt men godt det sov jeg. Ehh bortsett fra at det klødde noe hel før jævlig på de førbanna myggstekkan mine da:( Har helt sekkert et tyvetalls myggstek på den eine foten. Å de klør nåkka inni hælvete mye:(

Du bør nok gå til innkjøp av potekrem for hunder .

Skal visst holde myggen unna : )

Også krem med Emla i til å smøre på de stedene du allerede er blitt stukket!

Ha en fortreffelig dag .

Annonse

Lillelurven

Jeg bannes ikke så mye lengre. Og er stolt over å ha fått luket vekk noen ord!

Men om jeg blir forbanna, slår meg, sinna etc. ryr det ut en del formuleringer ja!

- faen i hælvete, førrbainna tåpskalle, satan i hælvete og slike mindre stygge vendinger.

Hæstkuk og div. andre mindre pene ord på genitalier, faller litt vanskelig for meg:-)

Jeg sa "fetta" en gang i en sving, da en jævla bobil hadde parkert som et sainnt hælvete, lengre borti veien var en nesten lik episode, og da kommer det klart og tydelig fra min eldste, spm da var 4 år: "fetta"!

DET var ikke noe særlig. Så nå har han lært seg at det heter bobil!

Vi bannes jo endel vi nordlænninga, men å benytte det som unnskyldning for å bruke faen i annenhvert ord man sier, er etter min mening for drøyt!

Noen saftige gloser i gitte situasjoner, er ikke til å unngå! Og man _blir_ påvirket av omgangskretsen. Sambo banner mere nå, som han er blir lofoting, og omgår feskerbondan!

Gjest retvizan

Banner ikke særlig ofte, og da helst i forbindelse med følelsesutbrudd, faen og pokker er de mest brukte. Synes egentlig ikke at noen uttrykk er for grove, men reagerer når banninga blir en så stor del av dagligtalen at den dukker opp i hver jævla forpulte setning. ;-)

Det er IKKE lurt å si jævla nazisvin til tyske politifolk. :-/

Gjest KariV

Jeg er stolt av å si at jeg knapt banner i det hele tatt, på tross av at jeg er Lofoting. Spesielt etter at jeg har fått poden, har jeg kuttet ut banning - så det lengste jeg strekker meg i hans nærvær, er "hærregud" - og det er i begrenset omfang.

Om jeg blir irritert/sint/plages med tekniske duppeditter kan det nok komme noen Hælsika, førrbainna drittmaskin, får du fan i steike meg fer tel hælsika og funk, dett skrapmonster-hælvette. Men det er årevis siden sist jeg har hatt behov for en utblåsning som dette.

mvh - en mild og snill

Annonse

Jeg roper "faen i svarte hælvete" med fynd og klem når de helsikkes maskinene ikke fungerer som jeg vil.

For grovt blir det når bannordene blir personlige og beskrivende, ellers tåler jeg mye bannskap sagt med humor og frustrasjon.

Mannen min kan banne så mye han vil - for jeg skjønner ikke et kvekk av hva han sier, og han blir flau og skifter tema om jeg spør om en oversettelse :-)

Jeg synes nå både faen og hælvete er ganske så stygt - noe av det styggeste faktisk. Det betyr ikke at jeg ikke sier det selv innimellom (litt for ofte). Ellers bruker jeg jævlig noen ganger, som i "det var jævlig dårlig gjort!".

Hehe, jo mer jeg tenker jo flere ord kommer jeg på som jeg bruker jevnlig. Herregud er et av dem. Det har jeg til og med klart å lære Idar. Han himler oppgitt med øynene når verden går ham imot og sukker "herreguuuuud". ;-)

Hehe, jo mer jeg tenker jo flere ord kommer jeg på som jeg bruker jevnlig. Herregud er et av dem. Det har jeg til og med klart å lære Idar. Han himler oppgitt med øynene når verden går ham imot og sukker "herreguuuuud". ;-)

Da er han sikkert søt:o) Ikke så kjekt at barna lærer banneord heller da. Men det er ikke enkelt.

Jeg husker at en del reagerte på at sønnen min på da 4 eller 5 år gikk rundt og sang rompa mi, æ e så gla i rompa mi. Det var yndlingssangen hans på den tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...