Gå til innhold

FU:Hvilke fobier har du

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• livato

16

• Zirine

11

• kie

7

• Jane

5

Mest aktive i denne tråden

Når det gjelder svigermor (og svigerfar) skal jeg skrive under på fobien din, men de stakkars småkrypa bekymrer meg ikke. Derimot har jeg noen svært snåle fobier, f.eks. mot å stikke hendene ned i jord og å sitte i gyngestoler eller gå på flytebrygger og andre "utrygge" underlag. Dessuten har jeg aldri så lite høydeskrekk og liker svært dårlig store folkemengder. Ellers har jeg det bra. :-)

Annonse

Ok. Men det er jo noe med det at man skal face (feise) frykten for å overvinne den....

Jatta jatta..jeg veit alt det der, men...atte...slanger er jo ikke så _veldig_ utbredt her i Noreg, så jeg får bare leve med redselen min. Jo jo...vi har jo orm da, men....det skjer aldri meg. *nervøs latter*

Ulv I Faarikaal

Krmt....... hageslanger.

Spesielt Gardena-slanger er utbredt.

De fleste kvinner som blir bitt av huggom i Norge blir bitt i rompa, når de setter seg ned for å tisse i skogen. Det er ikke rart at ormen blir vettskremt når en diger hvir rompe prøver å kvele den.

Annonse

Spesielt Gardena-slanger er utbredt.

De fleste kvinner som blir bitt av huggom i Norge blir bitt i rompa, når de setter seg ned for å tisse i skogen. Det er ikke rart at ormen blir vettskremt når en diger hvir rompe prøver å kvele den.

Selv sikter jeg på maurtuer.

Jatta jatta..jeg veit alt det der, men...atte...slanger er jo ikke så _veldig_ utbredt her i Noreg, så jeg får bare leve med redselen min. Jo jo...vi har jo orm da, men....det skjer aldri meg. *nervøs latter*

Jeg var i Taiwan engang. Ta deg en tur på nattmarkedet i Taipei, neste gang du skal på ferie. Der er det mye snadder. Slanger kan være bra for så mye. De er slettes ikke _bare_ farlige........

Unnskyld at jeg ler, gyrk, men jeg synes det høres utrolig komisk ut at du er like redd for vinduskonvolutter, som jeg er redd for slanger. :-)

Bare le, du. Det gjorde dama på trygdekontoret også da jeg kom ned der med 13 uåpnede konvolutter med utbetalingsblankett på barnetrygd og fortalte henne at jeg ikke fikk til å åpne dem og spurte om de kanskje kunne være så snille å sette pengene på kontoen min isteden.....

Det var flaut, det! Selv om jeg visste hva som var i konvoluttene, at det var utbetalinger og ikke regninger.. hjelper ikke en dritt.

Ok. Men det er jo noe med det at man skal face (feise) frykten for å overvinne den....

Ja, her tror jeg bare vi skal ta ansvar for Jane, altså. En skikkelig intervention (eller hvordan det skrives) med slanger så det holder.

En dag vil hun takke oss!

*føler seg veldig snill og ansvarsfull*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...