Gå til innhold

FU: Svarer du på innlegg fra alle, inkl.(ikke undertegnet) ?


molli

Anbefalte innlegg

Jeg leste her om dagen at en bruker av DOL skrev at han av prinsipp ikke besvarte innlegg fra (ikke undertegnet).

Jeg ble ikke så rent lite overrasket. "Faen, det har jeg ikke tenkt på engang!" :-)

Men det var egentlig ganske smart. Fra nå av akter jeg å gjøre det samme!

Det som gjelder er faktisk bare å la være å åpne innlegget. Ellers vil jeg bare fristes til å svare og ergre meg over det.

Er det flere som gjør sånn ? Ikke svarer på bestemte innlegg, og av prinsipp ikke på (ikke undertegnet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest teatrika

Jeg er ingen prinsipprytter og svarer på det meste.

For meg er det revende likegyldig HVEM som skriver innleggene. Det er sikkert en grunn til at de velger å skrive innlegg her (kanskje for å få råd, eller for å belyse forskjellige temaer). Jeg svarer på de innleggene som interesserer meg, eller i de tilfeller hvor jeg har gode råd å gi!

Jeg synes faktisk at det er temmelig mye bortkastet tid å irritere seg over av folk bruker (ikke undertegnet). Det kan da vel ikke ha noe å si! Jeg skal selvfølgelig gå med på at i de tilfellene (ikke undertegnet) kritiserer andre her ikke på DOL, så hadde det vært bedre å bruke sitt vanlige nick, eller faktisk bare la være å skrive innlegg!

Når det er snakk om faste nick her, så regner jeg med at de som benytter denne tjenesten temmelig aktivt, begynner å kjenne hverandre ganske godt, og da er det heller ikke noe rart at hvis man skal svare på innlegg av personlig karakter (sexliv, sykdommer, utroskap e.l) ikke bruker sitt vanlige nick! De er ikke feige av den grunn, men alle folk har sine hemmeligheter som ikke alle bør ta del i!

(Hvor ofte har vi ikke hørt av andre: "Jeg har ei venninne som..." hvor det helt åpenlyst er personen selv dette gjelder. De trenger sårt råd, men tør ikke å innrømme at det er en selv de faktisk mener. OG HVA ER GALT MED DET???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det revende likegyldig HVEM som skriver innleggene. Det er sikkert en grunn til at de velger å skrive innlegg her (kanskje for å få råd, eller for å belyse forskjellige temaer). Jeg svarer på de innleggene som interesserer meg, eller i de tilfeller hvor jeg har gode råd å gi!

Jeg synes faktisk at det er temmelig mye bortkastet tid å irritere seg over av folk bruker (ikke undertegnet). Det kan da vel ikke ha noe å si! Jeg skal selvfølgelig gå med på at i de tilfellene (ikke undertegnet) kritiserer andre her ikke på DOL, så hadde det vært bedre å bruke sitt vanlige nick, eller faktisk bare la være å skrive innlegg!

Når det er snakk om faste nick her, så regner jeg med at de som benytter denne tjenesten temmelig aktivt, begynner å kjenne hverandre ganske godt, og da er det heller ikke noe rart at hvis man skal svare på innlegg av personlig karakter (sexliv, sykdommer, utroskap e.l) ikke bruker sitt vanlige nick! De er ikke feige av den grunn, men alle folk har sine hemmeligheter som ikke alle bør ta del i!

(Hvor ofte har vi ikke hørt av andre: "Jeg har ei venninne som..." hvor det helt åpenlyst er personen selv dette gjelder. De trenger sårt råd, men tør ikke å innrømme at det er en selv de faktisk mener. OG HVA ER GALT MED DET???)

Hvorfor skriver du dette til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Nei så dum er jeg ikke, men jeg tror kanskje jeg kommer til å utvikle et prinsipp å ikke svare på innlegg merket "molli"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest teatrika

Hvorfor skriver du dette til meg?

Jeg svarte ikke direkte til deg, jeg.Bare hengte meg på diskusjonen her jeg.......Har jeg gjort noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det revende likegyldig HVEM som skriver innleggene. Det er sikkert en grunn til at de velger å skrive innlegg her (kanskje for å få råd, eller for å belyse forskjellige temaer). Jeg svarer på de innleggene som interesserer meg, eller i de tilfeller hvor jeg har gode råd å gi!

Jeg synes faktisk at det er temmelig mye bortkastet tid å irritere seg over av folk bruker (ikke undertegnet). Det kan da vel ikke ha noe å si! Jeg skal selvfølgelig gå med på at i de tilfellene (ikke undertegnet) kritiserer andre her ikke på DOL, så hadde det vært bedre å bruke sitt vanlige nick, eller faktisk bare la være å skrive innlegg!

Når det er snakk om faste nick her, så regner jeg med at de som benytter denne tjenesten temmelig aktivt, begynner å kjenne hverandre ganske godt, og da er det heller ikke noe rart at hvis man skal svare på innlegg av personlig karakter (sexliv, sykdommer, utroskap e.l) ikke bruker sitt vanlige nick! De er ikke feige av den grunn, men alle folk har sine hemmeligheter som ikke alle bør ta del i!

(Hvor ofte har vi ikke hørt av andre: "Jeg har ei venninne som..." hvor det helt åpenlyst er personen selv dette gjelder. De trenger sårt råd, men tør ikke å innrømme at det er en selv de faktisk mener. OG HVA ER GALT MED DET???)

Ah, men da har du misforstått hva jeg mente. Jeg beklager, men det var no min feil, klønete formulert. Jeg kuttet ned littegrann på innlegget før jeg sendte det, så det forsvant noe jeg egentlig burde hatt med.

Jeg svarer på alt jeg, så lenge vedkommende har brydd seg med å iallefall dikte opp et nick. Men å slette sitt eget, så (ikke undertegnet) bare står der, det synes jeg virker så....ja. Som oftest er jo disse (ikke undertegnet) ikke så rent lite drittsekker , som bare slenger med leppa.

Å være (ikke undertegnet) fordi temaet man tar opp er sensiblet eller følsomt, er helt i orden. Dessverre tenkte jeg ikke på den gruppen nå. Jeg tenkte på de ondskapsfulle...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte ikke direkte til deg, jeg.Bare hengte meg på diskusjonen her jeg.......Har jeg gjort noe galt?

Jepp:-) Du har gjort noe galt. Når du bare skal svare på hovedinnlegget legger du svaret ditt under den som startet tråden, i dette tilfellet molli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Ah, men da har du misforstått hva jeg mente. Jeg beklager, men det var no min feil, klønete formulert. Jeg kuttet ned littegrann på innlegget før jeg sendte det, så det forsvant noe jeg egentlig burde hatt med.

Jeg svarer på alt jeg, så lenge vedkommende har brydd seg med å iallefall dikte opp et nick. Men å slette sitt eget, så (ikke undertegnet) bare står der, det synes jeg virker så....ja. Som oftest er jo disse (ikke undertegnet) ikke så rent lite drittsekker , som bare slenger med leppa.

Å være (ikke undertegnet) fordi temaet man tar opp er sensiblet eller følsomt, er helt i orden. Dessverre tenkte jeg ikke på den gruppen nå. Jeg tenkte på de ondskapsfulle...!

Ja, men da er vi jo enige da. Jeg mener også det at hvis man bare er ute etter å slenge dritt, da bør man være såpass ærlig at man setter sitt eget nick!! (Men jeg er søren meg ikke bedre enn at jeg klarer å krange med de (ikke undertegnet) også jeg, hvis de klarer å provosere meg nok!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Jepp:-) Du har gjort noe galt. Når du bare skal svare på hovedinnlegget legger du svaret ditt under den som startet tråden, i dette tilfellet molli.

Men da beklager jeg så innmari. Jeg var ikke klar over at det var SÅ nøye her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da beklager jeg så innmari. Jeg var ikke klar over at det var SÅ nøye her!!!

Aner jeg en aldri så liten sarkastisk tone fra deg nå?

Det var bare ment som en hjelp til deg, slik at du får innleggene dine riktig plassert. Du skjønner...Hvis du har ment å svare molli her, så vil ikke hun få svaret ditt opp i svar til seg og derfor kan du risikere at hun ikke hadde fått med seg svaret ditt.

Lær deg å ta kritikk, jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teatrika

Aner jeg en aldri så liten sarkastisk tone fra deg nå?

Det var bare ment som en hjelp til deg, slik at du får innleggene dine riktig plassert. Du skjønner...Hvis du har ment å svare molli her, så vil ikke hun få svaret ditt opp i svar til seg og derfor kan du risikere at hun ikke hadde fått med seg svaret ditt.

Lær deg å ta kritikk, jente.

Se svar på den andre diskusjonen du har satt i gang...orker ikke å holde på med den samme diskusjonen TO steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rusle

Det kommer an på hva innlegget gjelder. Er det undertegnet med "ikke undertegnet" ;-) for å beskytte andre eller seg selv, så svarer jeg.

Igrunnen synes jeg ikke det har noen betydning om noen ønsker å være "anonym". Svarer gjør jeg uansett, bortsett fra enkelte tåpelige FU`er ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @nonym

Jeg forholder meg til overskriften og innholdet i et innlegg, ikke nødvendigvis hvem som har skrevet det. Om innlegget ikke er undertegnet med et bestemt nick, er det likevel et menneske/ en person som har skrevet det. Enten for å få hjelp til noe eller for å dele erfaringer. Hvorfor h*n ikke har noe bestemt nick, syns jeg er irrelevant, ihvertfall i de fora jeg beveger meg mest.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ække lett å argumentere med 5 ukjente med samme nick, så jeg lar det stort sett være. Hender jeg sjekker om et nick er reservert eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Nei så dum er jeg ikke, men jeg tror kanskje jeg kommer til å utvikle et prinsipp å ikke svare på innlegg merket "molli"...

Men det kan bli litt forvirrende hvis jeg ikke er enig med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Men det kan bli litt forvirrende hvis jeg ikke er enig med deg ?

Eller besvarer et spørsmål med et nytt spørsmål ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen spesielle prinsipper. Svarer ikke så ofte. Men hvis det er noen innlegg som fatter interesse, som dette. (Utrolig interessant......) Svarer jeg selvsagt med en gang jeg leser det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...