Gå til innhold

FU: Svarer du på innlegg fra alle, inkl.(ikke undertegnet) ?


molli

Anbefalte innlegg

Singularity

Sjensen for at jeg skal lese et innlegg skrevet av "(ikke undertegnet)" er mindre enn et innlegg skrevet av et nick.

Sjansen for at jeg skal svare på et innlegg som jeg først leser er langt større når det er et nick enn "(ikke undertegnet)" som har signert det.

Men det er ikke noe prinsipp å ikke svare på anonyme innlegg. Det har jeg gjort i enkelte tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laura Kråft

Hvem er denne ikke undertegnet da? Har han fornærmet deg på noen måte? Jeg har jo sett at han er veldig aktiv her, men han er en fornuftig taler. Det er no min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hva innlegget er, humøret mitt osv. om jeg svarer, jeg bruker som regel å svare på det jeg kan svare på.

Sjangsen til at jeg leser et innlegg er større hvis det er undertegnet med et fast nick som jeg "kjenner" eller hvis overskriften er interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne ikke undertegnet da? Har han fornærmet deg på noen måte? Jeg har jo sett at han er veldig aktiv her, men han er en fornuftig taler. Det er no min mening.

Det kan du ikke mene ? At du ikke vet, mener jeg ?

OK; slik er det : Alle som sender et innlegg, må skrive noe nick i Navn/nick-feltet (feltet over dette som jeg skriver i nå). Skriver man IKKE noe der, men blanker det bare ut, så dukker (Ikke undertegnet) opp i det feltet når man har sendt innlegget.

(Ikke undertegnet) er altså hvem som helst, alle kan bruke det. Det er de som ikke har signert sitt innlegg med nick som fremstår som (Ikke undertegnet). Fortrinnsvis anonyme drittslengere, som ikke vil eller tør å stå frem med sitt vanlige bruker-nick her. Av redsel for repsalier senere kanskje..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...