Gå til innhold

FU: Glemmer du ting på taket?


Gjest Uglemor

Anbefalte innlegg

Gjest Uglemor

Selv kjører jeg mang en gang rundt i Oslo med gjenglemte ting på taket... I dag var det en lue som lå der. En kjekk motorsyklist seilte opp på siden av meg, fisket den ned fra taket og rakte den inn til meg gjennom vinduet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte 10 fugler på taket i går. Hadde en i hånden og ble distrahert.

En gang glemte jeg en fjær oppå taket. Da jeg stoppet, var det en haug med høns på taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommeboka to ganger.

Fikk du lommeboka igjen? En slektning av meg glemte også lommeboka på biltaket. Han som så den falle ned på vegen kjørte etter. Da han langt om lenge nådde igjen min slektning og ga ham lommeboka, ble sistnevnte så paff at han glemte å gi finerlønn.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sevenup

1 mobiltelefon

2 lommebøker

og ett colabeger fra McDonalds. Bilen hadde takgrind, så colaen stod der når jeg stoppet også... dessuten så er de flinke på McD, de tar på dobbelt plastlokk slik at det ikke rant ut mer enn en tynn stråle da bilen stoppet og begeret veltet. Lurte en stund på hvorfor det rant cola ned frontvinduet.... på en solskinnsdag liksom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Bare en gang har jeg lagt igjen noe på biltaket og begynt å kjøre. Det var til gjengjeld en CD-spiller, som deiset i bakken og ble ganske så ubrukelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

1 mobiltelefon

2 lommebøker

og ett colabeger fra McDonalds. Bilen hadde takgrind, så colaen stod der når jeg stoppet også... dessuten så er de flinke på McD, de tar på dobbelt plastlokk slik at det ikke rant ut mer enn en tynn stråle da bilen stoppet og begeret veltet. Lurte en stund på hvorfor det rant cola ned frontvinduet.... på en solskinnsdag liksom :-)

Ja, McDonald's tenker på alt!

FLere ting jeg har glemt på taket *tenke tenke*

Bensinlokket to ganger, pose med skittentøy, speilreflekskamera (som mirakuløst nok overlevde kjøreturen), søpleposen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mobiltelefon

2 lommebøker

og ett colabeger fra McDonalds. Bilen hadde takgrind, så colaen stod der når jeg stoppet også... dessuten så er de flinke på McD, de tar på dobbelt plastlokk slik at det ikke rant ut mer enn en tynn stråle da bilen stoppet og begeret veltet. Lurte en stund på hvorfor det rant cola ned frontvinduet.... på en solskinnsdag liksom :-)

*lol*

Ja, for cola renner jo nedover vinduet bare på regnværsdager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Ja, McDonald's tenker på alt!

FLere ting jeg har glemt på taket *tenke tenke*

Bensinlokket to ganger, pose med skittentøy, speilreflekskamera (som mirakuløst nok overlevde kjøreturen), søpleposen.

Pose medskittentøy kan jo være litt kjedelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, McDonald's tenker på alt!

FLere ting jeg har glemt på taket *tenke tenke*

Bensinlokket to ganger, pose med skittentøy, speilreflekskamera (som mirakuløst nok overlevde kjøreturen), søpleposen.

Søpleposen???

Hva i all verden gjorde den på biltaket???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uglemor

Søpleposen???

Hva i all verden gjorde den på biltaket???

Skulle bare sette ungene i bilen før jeg kastet søpla. Biltaket virket som et egnet sted å sette den i mellomtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

*lol*

Ja, for cola renner jo nedover vinduet bare på regnværsdager! :)

så en film engang der det haglet frosker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Ja, men søpleposen savnet jeg ikke ;-)

så kjørte jeg over stresskofferten engang... Den ble skikkkelig kul etterpå, med dekkmønster og ny fasong :-)

Fikk æresplassen på kontoret etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen la et sykkelsete på taket av bilen min for at jeg skulle huske å ta det med til dagmammaen........som om jeg ser noe annet enn innsiden av øyelokka om morran! -Vi fant igjen setet i hagen til en nabo hundre meter lenger ned i bakken.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du lommeboka igjen? En slektning av meg glemte også lommeboka på biltaket. Han som så den falle ned på vegen kjørte etter. Da han langt om lenge nådde igjen min slektning og ga ham lommeboka, ble sistnevnte så paff at han glemte å gi finerlønn.............

Første gang, på vei gjennom Øst-Tyskland i retning Berlin, skjønte jeg det etter en kilometer. Underlig nok lå den på taket fortsatt. Andre gang ble jeg oppringt av politiet, en ærlig finner hadde plukket den opp i en rundkjøring (!). Han blånektet å ta imot finnerlønn.

For å runde av lommbok-styret mitt, jeg har lagt den fra meg på de mest utrolige steder, mistet etpar stykker og i det hele tatt... Er helt håpløs på området. Sluttet derfor med veske og stappet alt i lommene, men nå, nå har jeg jo blitt voksen, så det går jo ikke lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjørte jeg over stresskofferten engang... Den ble skikkkelig kul etterpå, med dekkmønster og ny fasong :-)

Fikk æresplassen på kontoret etterpå :-)

Hehe, kom på noe her: Satt i telefonen med gubben i går - så hører jeg han roper til Plutt - "øj, sett sykkelen din inn i carporten så ikke mamma kjører over den, hun har kjørt over sykler før ho, - ho MOSER dem!"

....og det er sant også....

Det var da jeg var gift med eksen, og min eldste sto i stuevinduet - 6 år - og vinket hadet til meg, da jeg rygget ut av gårdsplassen, jeg syns hun vinket no VELDIG og - - - og så så jeg hun skrek no,- samtidig så var det så vanskelig å rygge, -men jeg tok fart og rygga, -og så fram igjen - med det resultatet at den sykkelen som stod bak, den var godt moset ned i grusen.

Gjett hvem som måtte bruke masse penger i lunsjen den dagen! :-)

Huff, jeg tenker enda på hva hun måtte tro, mens jeg moser sykkelen hennes og smiler og vinker til henne! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svoger satte sønnens nye spark som han hadde fått i julegave, på taket etter at julekvelden var over, reiste hjem og kjørte rett inn i garasjen..............i det han hørte braket kom han på sparken, som selvsagt ble helt flat.

Sønnen som nå er over 30 hengte søppeldunken på tilhengerfeste når han kom hjem fra arbeidet for å dra den med seg de 100 metrene hjem, etter at søppelbilen hadde tømt den.

Dagen etter reiste han på jobb og syntes han hadde en rar rumling i bilen. Etter 3 km hørte han litt kraftigere dunking for så å bli helt stille og bilen går som normalt igjen.

Da han kom hjem fra arbeidet husket han plutselig dunken, men han fant den ikke igjen.

Selvsagt var det en kamerat som hadde sett han kjørende med den bak og vi unngår selvsagt ikke å nevne dette titt og ofte:-)))

Som far så sønn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...