Gå til innhold

FU: Glemmer du ting på taket?


Gjest Uglemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glemte en gang en hammer og en pakke spiker på taket. Kjørte rundt hele vinteren uten å merke noe. Om våren var jeg oppe på taket for å koste bort litt barnåler og rask og der lå hammeren litt rusten men ellers ok. Spikerene var også fine men esken var litt dvask.

Å ja - hammeren og spikerene lå altså på hustaket. Det var nok derfor jeg ikke merket noe til det i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg kom kjørende i sedat tempo fra ei hytte og syns folk langs veien glodde så innmari. Det var ikke så rart, for det sto en halvfull toliter med melk på taket :-) Den sto der da jeg stoppa på bensinstasjonen, og velta nedover frontruta da jeg bremsa. Surprise ! Noen drittunger satt på en krakk der og lo seg skakke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Har lagt igjen lommeboka mi der (flaks at jeg ikke skulle så langt!) og matpakka til Sebastian som fortsatt lå der når vi kom til barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte en gang et kakefat med en kake på på biltaket. Det holdt seg der oppe gjennom et par svinger og en rundkjøring, men i andre rundkjøring datt det ned ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Oj, det var en snill motorsyklist! *stjerne i boka*

Jeg glemte jakke med lommebok i på biltaket da vi var på ferie på sørlandet i 1988. Ca 10 år etterpå ringte det en fyr og sa han hadde lommeboka mi. Han hadde hatt den i 10 år og kost seg med fjortisbildene mine... så jeg var litt furten for at han ikke sendte den tilbake med en gang. Men jeg fikk den i hvertfall! Artig å se igjen gamle venner og se de fantastiske frisyrene vi hadde!

(.... lurer på hva han gjorde med jakka mi?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...