Gå til innhold

Test: Dataguru ? da bør du vite dette


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...jeg må nok ta dette til etterretning, og gjøre hjemmeleksa mi... ;o)

Du fikk 18 av totalt 30 poeng

Du hadde mange rette svar, men det gjør ingenting om du pugger litt mer. PS! Sjekk fasiten for å se hvor du bommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk 21 av totalt 30 poeng

Du hadde mange rette svar, men det gjør ingenting om du pugger litt mer. PS! Sjekk fasiten for å se hvor du bommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 av 30. Det er ikke verst med tanke på at jeg ikke er videre interessert i data. Men det hjelper vel på at samboeren min er IT-konsulent, så jeg har hørt mange av disse fra ham tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du fikk 21 av totalt 30 poeng

Du hadde mange rette svar, men det gjør ingenting om du pugger litt mer. PS! Sjekk fasiten for å se hvor du bommet.

Stort sett de nye jeg bomma på, ikke så rart, da jeg har vært med i 20 år, og de fleste har dukka opp de siste åra. Den gangen jeg begynte var det stort sett PC, RAM, CPU, FDD, HDD, CGA, HGA, XGA, BWD, LDD, NIC, VESA, TTL, TIC, TCM, SIP, SAP, SAA, RSA, RGB, PSS, PTF, PSS, PSK, osv ingen vet lenger noe om disse fossilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk 27 av totalt 30 poeng

Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-)

TRE FEIL! ARRRGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett de nye jeg bomma på, ikke så rart, da jeg har vært med i 20 år, og de fleste har dukka opp de siste åra. Den gangen jeg begynte var det stort sett PC, RAM, CPU, FDD, HDD, CGA, HGA, XGA, BWD, LDD, NIC, VESA, TTL, TIC, TCM, SIP, SAP, SAA, RSA, RGB, PSS, PTF, PSS, PSK, osv ingen vet lenger noe om disse fossilene.

Noe visste jeg, noe gjettet jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 19 points..., er visst mindre enn gjennomsnittet her det. "Det hadde ikke skadet om du leste mer om emnet"... Vel, det er lite trolig at så skjer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykelig nysgjerrig.

Nei og nei. og atter fysjom. Det er siste gangen jeg skal røpe mine aller innerste hemmeligheter her på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 fikk jeg.

Bomma på IBM, XML, DSL, DVD, ASP, CGI og PCI. Det verste (?) er at jeg ikke gadd å memorere de riktige svarene da jeg gikk gjennom fasiten, heller - så jeg kommer muligens til å svare like feil på dette ved en senere anledning. Siden jeg ikke jobber innen ITK er det kanskje ikke så ille allikevel..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei og nei. og atter fysjom. Det er siste gangen jeg skal røpe mine aller innerste hemmeligheter her på dol.

Dol er ikke et sted for paranoide. Og til alle dere der ute: det er stygt å forfølge og snuse i sakene til paranoide !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...