Gå til innhold

Test: Dataguru ? da bør du vite dette


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Du fikk 25 av totalt 30 poeng

Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-)

Vel litt flaks var det jo også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supert!

Du fikk 28 av totalt 30 poeng

Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Du fikk 28 av totalt 30 poeng

Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-)

Nerd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

WOW - Du må være vanvittig skarp!!

Du fikk 30 av totalt 30 poeng

Du klarte fullt hus! Dette er bare helt enormt bra. Du har vel ikke kikket i fasiten?

...fikk jeg. Og uten å kikke i noen fasit :-)

Men jeg var litt usikker på et par av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerd!

Tja, de fleste av disse forkortelsene var jo allmennkunnskap da, og siden jeg har utdanning innen data er det vel ganske naturlig at jeg husker noen fler av dem enn de fleste. :-)

Men den ene av de to jeg hadde feil irriterte meg litt fordi jeg faktisk tenkte på riktig svar først, men så var jeg usikker og valgte et av de andre svarene. Den andre jeg hadde feil på anta jeg ikke, så det var greit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de fleste av disse forkortelsene var jo allmennkunnskap da, og siden jeg har utdanning innen data er det vel ganske naturlig at jeg husker noen fler av dem enn de fleste. :-)

Men den ene av de to jeg hadde feil irriterte meg litt fordi jeg faktisk tenkte på riktig svar først, men så var jeg usikker og valgte et av de andre svarene. Den andre jeg hadde feil på anta jeg ikke, så det var greit. :-)

Jepp. nerd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...