Ulv I Faarikaal Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 http://www.dinside.no/page/artf/30869.shtml?f=n Nå får jeg sikkert kjeft for å utgi meg for noe, eller beskyldt for å jukse, men:: " Supert! Du fikk 25 av totalt 30 poeng Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-) " Skitt au, janteloven er til for å brukes mot alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hmm...jeg må nok ta dette til etterretning, og gjøre hjemmeleksa mi... ;o) Du fikk 18 av totalt 30 poeng Du hadde mange rette svar, men det gjør ingenting om du pugger litt mer. PS! Sjekk fasiten for å se hvor du bommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Du fikk 21 av totalt 30 poeng Du hadde mange rette svar, men det gjør ingenting om du pugger litt mer. PS! Sjekk fasiten for å se hvor du bommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 26 poeng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 23 av 30. Det er ikke verst med tanke på at jeg ikke er videre interessert i data. Men det hjelper vel på at samboeren min er IT-konsulent, så jeg har hørt mange av disse fra ham tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Du fikk 21 av totalt 30 poeng Du hadde mange rette svar, men det gjør ingenting om du pugger litt mer. PS! Sjekk fasiten for å se hvor du bommet. Stort sett de nye jeg bomma på, ikke så rart, da jeg har vært med i 20 år, og de fleste har dukka opp de siste åra. Den gangen jeg begynte var det stort sett PC, RAM, CPU, FDD, HDD, CGA, HGA, XGA, BWD, LDD, NIC, VESA, TTL, TIC, TCM, SIP, SAP, SAA, RSA, RGB, PSS, PTF, PSS, PSK, osv ingen vet lenger noe om disse fossilene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeM Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Du fikk 27 av totalt 30 poeng Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-) TRE FEIL! ARRRGH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 26... men MÅ eg gå rundt og vita alt dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Stort sett de nye jeg bomma på, ikke så rart, da jeg har vært med i 20 år, og de fleste har dukka opp de siste åra. Den gangen jeg begynte var det stort sett PC, RAM, CPU, FDD, HDD, CGA, HGA, XGA, BWD, LDD, NIC, VESA, TTL, TIC, TCM, SIP, SAP, SAA, RSA, RGB, PSS, PTF, PSS, PSK, osv ingen vet lenger noe om disse fossilene. Noe visste jeg, noe gjettet jeg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 26... men MÅ eg gå rundt og vita alt dette? Nei bare en : TBF meget viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 26 poeng. Har du jukset? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Har du jukset? Klart det!! :-))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Klart det!! :-))))) Fysjom !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Fysjom !! Fysjom. Ikke lese svaret til andre......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grublings Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Bare 19 points..., er visst mindre enn gjennomsnittet her det. "Det hadde ikke skadet om du leste mer om emnet"... Vel, det er lite trolig at så skjer. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Fysjom. Ikke lese svaret til andre......... Sykelig nysgjerrig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Min score: 0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Sykelig nysgjerrig. Nei og nei. og atter fysjom. Det er siste gangen jeg skal røpe mine aller innerste hemmeligheter her på dol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 23 fikk jeg. Bomma på IBM, XML, DSL, DVD, ASP, CGI og PCI. Det verste (?) er at jeg ikke gadd å memorere de riktige svarene da jeg gikk gjennom fasiten, heller - så jeg kommer muligens til å svare like feil på dette ved en senere anledning. Siden jeg ikke jobber innen ITK er det kanskje ikke så ille allikevel..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Nei og nei. og atter fysjom. Det er siste gangen jeg skal røpe mine aller innerste hemmeligheter her på dol. Dol er ikke et sted for paranoide. Og til alle dere der ute: det er stygt å forfølge og snuse i sakene til paranoide !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.