Amiga Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Du fikk 25 av totalt 30 poeng Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-) Vel litt flaks var det jo også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Supert! Du fikk 28 av totalt 30 poeng Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Supert! Du fikk 28 av totalt 30 poeng Du har så mange rette at du må regnes som en ekspert. Dette kan ikke bare ha vært flaks :-) Nerd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 WOW - Du må være vanvittig skarp!! Du fikk 30 av totalt 30 poeng Du klarte fullt hus! Dette er bare helt enormt bra. Du har vel ikke kikket i fasiten? ...fikk jeg. Og uten å kikke i noen fasit :-) Men jeg var litt usikker på et par av de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Nerd! Tja, de fleste av disse forkortelsene var jo allmennkunnskap da, og siden jeg har utdanning innen data er det vel ganske naturlig at jeg husker noen fler av dem enn de fleste. :-) Men den ene av de to jeg hadde feil irriterte meg litt fordi jeg faktisk tenkte på riktig svar først, men så var jeg usikker og valgte et av de andre svarene. Den andre jeg hadde feil på anta jeg ikke, så det var greit. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Tja, de fleste av disse forkortelsene var jo allmennkunnskap da, og siden jeg har utdanning innen data er det vel ganske naturlig at jeg husker noen fler av dem enn de fleste. :-) Men den ene av de to jeg hadde feil irriterte meg litt fordi jeg faktisk tenkte på riktig svar først, men så var jeg usikker og valgte et av de andre svarene. Den andre jeg hadde feil på anta jeg ikke, så det var greit. :-) Jepp. nerd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lura Kråft Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 31 av 30. Det er vel rekord? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.