Gå til innhold

FU: Hvor skal dere på sommerferie


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg får penger nok til billett i tide, drar jeg til Sevilla. Hvis ikke...kanskje Oslo/Sauda/Stryn/Ålesund, eller kanskje en biltur i Sverige. Eller kanskje en hoppåtur til syden.

Jeg har det med andre ord slett ikke helt klart enda, men jeg har veldig lyst å besøke bestevenninna mi og samboeren i Sevilla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inn i helvetet skal vi iallefall _ikke_....

hmmm... vi har vel lyst til å dra ein plass der det er godt og varmt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... vi har vel lyst til å dra ein plass der det er godt og varmt?

Har det alltid godt og varmt sammen med deg jeg, kjære :o)

(Bortsett fra når vi soser rundt i skogen midt på natten og må hoppe over bekker og myrer som er våte...;o)

Godt og varmt høres deilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det alltid godt og varmt sammen med deg jeg, kjære :o)

(Bortsett fra når vi soser rundt i skogen midt på natten og må hoppe over bekker og myrer som er våte...;o)

Godt og varmt høres deilig ut :)

Poenget var vel at det trass alt er godt og varmt i helvete - etter det eg har forstått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har allerede vært i Kypros, og til sommeren skal vi flytte, så det går nok litt tid bort til det. Men kanskje vi reiser til Nord Norge .- vi får se .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var vel at det trass alt er godt og varmt i helvete - etter det eg har forstått....

Ja, jeg skjønte det rett etter jeg hadde sendt, men det går så pokkers sent her at jeg gadd ikke å sende inn et nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Vi skal tilbringe nesten hele juli på hytta i Onsøy (utenfor Fredrikstad) - en perle av et sted. Får besøk fra både familie og venner, så vi rekker ikke å kjede oss. Da går tiden med til bading, bygging av sandslott, fiske krabber, grilling, krokket, TP, Kokkelimonke, mojitos og hvitvin på terrassen om kvelden.

Vi har det såpass travelt med jobb og denslags ellers i året, at en slik rollig ferie er midt i blinken.

Dessuten skal vi ha en helg på Kongsbergjazzen - på hotell, uten barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Mitt favorittreisemål er nok et eller annet sted i Hellas.. I år blir det Alfaz del Pi på spanskekysten for å inspisere svigerfars nye leilighet. 17 dager med sol og varme! Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig ufrivillig kjedelig hjemmeferie med dagsturer til stranden.

Så er det 1. juni, sommerdag? , tja, sol fra blå mimmel, 17 grader:-( om 120 dager er sommeren over og høsten venter....hmmm men da er tiden inne for 14 dagers sydentur:-))))) Før det blir det rn tur til Trøndelag og Nordnorge. Skal bli herlig å glemme jobb noen uker:-)) God sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Så er det 1. juni, sommerdag? , tja, sol fra blå mimmel, 17 grader:-( om 120 dager er sommeren over og høsten venter....hmmm men da er tiden inne for 14 dagers sydentur:-))))) Før det blir det rn tur til Trøndelag og Nordnorge. Skal bli herlig å glemme jobb noen uker:-)) God sommer

Skal du innom Lofoten? Det MÅ du bare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg så ikke programmet på TV - og godt var kanskje det ;-)

Det er jo ikke akkurat drømmen min å være på ferie i utlandet sammen med "bare" nordmenn da... Liker veldig godt å bli kjent med andre kulturer o.l.

Men klart vi må reise til svigerfars nye feriested. Billig for oss blir det jo også :-)

Jeg trøster meg selv med at vi ikke skal bo midt i "norges-området", men litt nærmere Benidorm :-/

Håper for all del at vi ikke får slengt tomater etter oss *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får penger nok til billett i tide, drar jeg til Sevilla. Hvis ikke...kanskje Oslo/Sauda/Stryn/Ålesund, eller kanskje en biltur i Sverige. Eller kanskje en hoppåtur til syden.

Jeg har det med andre ord slett ikke helt klart enda, men jeg har veldig lyst å besøke bestevenninna mi og samboeren i Sevilla...

Denne sommeren blir det en tur til Phuket i Thailand! :-)

Nesten 4 uker med sol og varme og insekter og slanger og diare og elefanttrekking og puber og god mat og i det hele tatt.

Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...