Gå til innhold

FU: Hvor skal dere på sommerferie


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Denne sommeren blir det en tur til Phuket i Thailand! :-)

Nesten 4 uker med sol og varme og insekter og slanger og diare og elefanttrekking og puber og god mat og i det hele tatt.

Gleder meg :-)

Oh, well...det BLIR tur til Spania på meg. Bestilte billetter i sted, med avreise 5. juli. Tida frem til da får jeg bruke på å overbevise meg selv om at flyet ikke faller ned :-o

*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoveddelen av ferien blir en rolig hjemmeferie i juli, hvor vi kun tar dagsturer o.l. til ulike steder. Så en tur til Spania (Madrid) i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Hoveddelen av ferien blir en rolig hjemmeferie i juli, hvor vi kun tar dagsturer o.l. til ulike steder. Så en tur til Spania (Madrid) i september.

hihi - hvem var det du svarte nå da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heldigvis ikke på ferie i år. De andre i familien reiser antagelig til Tyskland.

Heldiggris. Beste ferien er å være helt alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi - hvem var det du svarte nå da ?

Jeg skjønner :-) Men jeg har oppklart den misforståelsen i svarene jeg ga til Teatrika og Irene.

Seriøse innlegg uten skittkasting og spydigheter har jeg ingen innvendinger mot å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Heldiggris. Beste ferien er å være helt alene.

Helt enig!

Nå blir kanskje snuppa hjemme med meg i år, hun har fått plenty nok av bestemora for ei stund, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alfaz

Jeg så ikke programmet på TV - og godt var kanskje det ;-)

Det er jo ikke akkurat drømmen min å være på ferie i utlandet sammen med "bare" nordmenn da... Liker veldig godt å bli kjent med andre kulturer o.l.

Men klart vi må reise til svigerfars nye feriested. Billig for oss blir det jo også :-)

Jeg trøster meg selv med at vi ikke skal bo midt i "norges-området", men litt nærmere Benidorm :-/

Håper for all del at vi ikke får slengt tomater etter oss *s*

Det går sikkert bra! Benidorm er skrekkelig i sesongen, men stranden nedenfor Alfaz er fin. Om kvelden ville jeg gått ut i Altea (i gatene rundt kirken med den blå kuppelen), det er nabobyen til Alfaz, og mye mer sjarmerende (få minutters biltur unna, og promillegrensene er ikke så strenge der). Eller lån / lei sykler! Dere må ha bil, og kjøre både nordover langs kysten, og sørover til Alicante. Det er en stor fornøyelsespark også i området der dere skal være.

Men altså; ikke stranden i Benidorm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du innom Lofoten? Det MÅ du bare:-)

Hvorfor er så inn i helvete langt opp til dere? Lofoten ligger på toppen av min tre-på-topp-liste over ønskereisemål. (jeg hater å kjøre langt med bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det går sikkert bra! Benidorm er skrekkelig i sesongen, men stranden nedenfor Alfaz er fin. Om kvelden ville jeg gått ut i Altea (i gatene rundt kirken med den blå kuppelen), det er nabobyen til Alfaz, og mye mer sjarmerende (få minutters biltur unna, og promillegrensene er ikke så strenge der). Eller lån / lei sykler! Dere må ha bil, og kjøre både nordover langs kysten, og sørover til Alicante. Det er en stor fornøyelsespark også i området der dere skal være.

Men altså; ikke stranden i Benidorm!!

Takk for tips! Heldigvis har vi bil der nede, så vi tar oss nok noen rundturer i løpet av ferien. Fornøyelsesparken er allerede satt opp på planen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Først to dager i Bangok for så å reise til Kina.. Skal gå på muren, se terrakottahæren, seile på den gule floden

m.m GLEDER MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg får råd så tar eg med meg Terje (11 år) på ferie til Toscana i Italia, eller kanskje Sicilia.

Han skal være hos meg i 4 uker, så vi kommer til å reise ett sted der det er noenlunde sommervær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ta det med ro hjemme og tilbringe etpar uker på familiens feriested på ei nydelig lita øy her nord. Gleder oss til en rolig og lat ferie, ettersom vi var i India ifjor.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger oss i bilen, tar henger med MCn på slep, kjører opp til nord norge og parkerer barna og bilen hos mutter. Kjører MC til Nordkapp og gifter oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...