Gå til innhold

Jeg trenger hjelp NÅ!!


Zirine

Anbefalte innlegg

Hva synes dere jeg skal ha på meg i morgen - av klær seff. ? Det er av en særdeles stor viktighet at jeg ikler meg (en) vinner (e).

Ja? Spøtt ut? Hva tar seg best ut? Kort? Langt? Hvitt? Sort? Rødt? Orange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på om det er en mann eller en dame du vil gjøre inntrykk på, Z. ;-)

Det kan jeg vel ikke vite NÅ??

gud ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta den modellen som er mest sexy du!

Jammen, jeg klarer ikke dette alene *hulke*

Sort eller rødt. Jeg må ha ETT svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rødt vil stå bra til håret ditt!

Hmm...

Hvilke av mine hårfarger er det du kjenner til? Det opprinnelige mørke/sorte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Det spørs jo litt hva du skal, da...Men både rødt og oransje er energi-farger som gjør at du føler deg sterkere og synes bedre.

Oransje er imidlertid hakket mer spesielt enn rødt, så dersom du vil velge optimalt i forhold til energi _og_ aksept, velger du rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs jo litt hva du skal, da...Men både rødt og oransje er energi-farger som gjør at du føler deg sterkere og synes bedre.

Oransje er imidlertid hakket mer spesielt enn rødt, så dersom du vil velge optimalt i forhold til energi _og_ aksept, velger du rødt.

Men vi kjører ikke safe, gjør vi vel?

Orange? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Hvilke av mine hårfarger er det du kjenner til? Det opprinnelige mørke/sorte?

Ja det var den jeg tenkte på, hvilken farge har du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var den jeg tenkte på, hvilken farge har du nå da?

Ta på deg noe du føler deg vel i så blir det rett uansett;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Har du bestemt deg?

Om ikke, la meg få foreslå den organge versjonen av deg. Fordi endel kvinner tror de får oppmerksomhet i rødt, og mange kvinner velger safe; sort!

Du bor i Oslo sant? Kjøp to Dyberg Kern armbånd med stener og sort dusk som tilbehør.Det rekker du sikkert, selv om du blir blakk!

Så stikker du innom en brudesalong, og kjøper gjennomsiktige sandaler, med høye hæler, i plast. Mens du er i gang, handler du inn et vakkert og fargerikt og gjennomsiktig sjal!

Og du går ikke bare ut som vinneren, men som blikkfanget alle snakker om dagen derpå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på anledningen, _hvor_ fin skal du være? Uteselskap, inne? Dansing? Høytidelig middag? Uhøytidelig? I det hele tatt...

Når det er sagt ville jeg personlig styrt unna både sort og rødt. Dette er farger som slår, slår for hardt etter min mening, endog grenser til det vulgære. Husk at nå er det en lys årstid og da er det ikke så dumt å avstemme i forhold til det.

Jeg er veldig svak for lekre bruntoner. Tenk på den sjokoladebrune, blanke flotte kjolen som Märtha Louise bar for en stund siden. Brunt er sofistikert, mykere enn sort, og atskillig mer flatterende for huden.

Menneh... har jo aldri vært i skapet ditt. Uansett, ta det du føler deg lekker og komfortabel i. Og som jeg jo vet :) drysser du ikke smykker og sånn utover. Sats heller på det delikate, velpleide og for all del lite selvhøytidelige, men med glimt i øyet ;) Ah, ble helt festsugen her på mårrakvisten...

Feiende flott fest, Zirine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker såpass trygg på deg selv, så jeg ville anbefalt deg å kle deg enten i rødt eller (aller helst) orange. Jeg ville syns det utstrålte at du var sikker på deg selv. :)

Sort er for kjedelig syns jeg, i hvert fall hvis det er en mer spesiell anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...