Gå til innhold

Jeg trenger hjelp NÅ!!


Zirine

Anbefalte innlegg

Kommer an på anledningen, _hvor_ fin skal du være? Uteselskap, inne? Dansing? Høytidelig middag? Uhøytidelig? I det hele tatt...

Når det er sagt ville jeg personlig styrt unna både sort og rødt. Dette er farger som slår, slår for hardt etter min mening, endog grenser til det vulgære. Husk at nå er det en lys årstid og da er det ikke så dumt å avstemme i forhold til det.

Jeg er veldig svak for lekre bruntoner. Tenk på den sjokoladebrune, blanke flotte kjolen som Märtha Louise bar for en stund siden. Brunt er sofistikert, mykere enn sort, og atskillig mer flatterende for huden.

Menneh... har jo aldri vært i skapet ditt. Uansett, ta det du føler deg lekker og komfortabel i. Og som jeg jo vet :) drysser du ikke smykker og sånn utover. Sats heller på det delikate, velpleide og for all del lite selvhøytidelige, men med glimt i øyet ;) Ah, ble helt festsugen her på mårrakvisten...

Feiende flott fest, Zirine :)

Japp, det gjør jeg :) Jeg spør om råd, men ender alltid opp med å gjøre som jeg selv vil uansett. Det irriterer sambo _litt_ :)

Mârta var dritflott i den kjolen - faktisk var det en av de kuleste kjolene jeg har sett de siste 10 år. Men det var noe med kombinasjonen av farger og snitt på kjolen, for alene er sjokoladebrunt en smiule kjedelig. Og for første gang likte jeg rosa - pastell. Det var bærre lækkert.

Nei, favn - jeg skal ingen steder i kveld - jeg ville bare høre hva dere tenker om klær og farger - høre om det var noen frekkiser blant dere :) Dessuten ville jeg også være med å stille teite spørsmål på dol ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker såpass trygg på deg selv, så jeg ville anbefalt deg å kle deg enten i rødt eller (aller helst) orange. Jeg ville syns det utstrålte at du var sikker på deg selv. :)

Sort er for kjedelig syns jeg, i hvert fall hvis det er en mer spesiell anledning :)

Det er jeg HELT enig med deg i Anki. Organge er en vinner og mye mer spennende enn rødt. Orange og brunt i kombinasjon skulle jeg kunne forsøke. Orange truse og brun BH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestemt deg?

Om ikke, la meg få foreslå den organge versjonen av deg. Fordi endel kvinner tror de får oppmerksomhet i rødt, og mange kvinner velger safe; sort!

Du bor i Oslo sant? Kjøp to Dyberg Kern armbånd med stener og sort dusk som tilbehør.Det rekker du sikkert, selv om du blir blakk!

Så stikker du innom en brudesalong, og kjøper gjennomsiktige sandaler, med høye hæler, i plast. Mens du er i gang, handler du inn et vakkert og fargerikt og gjennomsiktig sjal!

Og du går ikke bare ut som vinneren, men som blikkfanget alle snakker om dagen derpå!!!

Se her ja. En kvinne som vet hva hun vil og mener. Du har god smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest punkyB

Opplagt? Kan du utdype det søta?

altså - går man i sorte skjørt ser man altfor tilgjengelig ut. Man skal kjøre en litt mer sofistikert stil. dessuten er det mye mer spennnede med det man ikke ser enn om man ser ALT. Istdedenfor et sort skjørt tar man heller feks. et sort ettersittende langt skjørt. Eller det kan være vidt og lant og pittelitt gjennomsiktig .

Altså - dett var dett. Siden du spør - så bare fortsett - jeg er i det mer medgjørelige hjørnet idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså - går man i sorte skjørt ser man altfor tilgjengelig ut. Man skal kjøre en litt mer sofistikert stil. dessuten er det mye mer spennnede med det man ikke ser enn om man ser ALT. Istdedenfor et sort skjørt tar man heller feks. et sort ettersittende langt skjørt. Eller det kan være vidt og lant og pittelitt gjennomsiktig .

Altså - dett var dett. Siden du spør - så bare fortsett - jeg er i det mer medgjørelige hjørnet idag.

Vel, nå er jo hele poenget at jeg_er_tilgjengelig beibi.

Men bortsett fra det så er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Vel, nå er jo hele poenget at jeg_er_tilgjengelig beibi.

Men bortsett fra det så er jeg enig med deg.

Forskjell på å se tilgjengelig ut - og faktisk være det serdu .

Og man skal jo ikke gå med en sakosekk på seg heller.

Kan være at man tiltrekker seg feil type menn alt avhengig av hvordan man ser ut.

Det beste i ditt tilfelle er vel bare å ta et omslagskjørt som du knytter i siden- uten truse under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, det gjør jeg :) Jeg spør om råd, men ender alltid opp med å gjøre som jeg selv vil uansett. Det irriterer sambo _litt_ :)

Mârta var dritflott i den kjolen - faktisk var det en av de kuleste kjolene jeg har sett de siste 10 år. Men det var noe med kombinasjonen av farger og snitt på kjolen, for alene er sjokoladebrunt en smiule kjedelig. Og for første gang likte jeg rosa - pastell. Det var bærre lækkert.

Nei, favn - jeg skal ingen steder i kveld - jeg ville bare høre hva dere tenker om klær og farger - høre om det var noen frekkiser blant dere :) Dessuten ville jeg også være med å stille teite spørsmål på dol ;)

Aha, skjønner festplanene dine:)

Tenke, tenke... et must _uansett_ hva du har på deg eller ikke har på: Høye hæler. Og så er nok sånne situasjoner best uten truse. Litt tilfeldig, oops, hehe... Soft musikk, levende lys og kanskje et bittelite måltid. Mmmmm........

Ha det helt fortreffelig :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...