Gå til innhold

Hvis du kunne valgt en nasjonalitet/kultur


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    17

  • favn

    13

  • Lillelurven

    3

  • Bassisten

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg ville bodd med en ugga-bugga stamme langt inne i ugga-bugga land hvor alle damene hadde hengepupper og kvinnens vakreste og mest sexye kroppsdel var nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bodd med en ugga-bugga stamme langt inne i ugga-bugga land hvor alle damene hadde hengepupper og kvinnens vakreste og mest sexye kroppsdel var nakken.

UGGA BUGGA!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler et visst slektskap med italienere til tider. Kan det ha noe med anene å gjøre, tro? Og så er jeg svak for nederlendere.

Ville definitivt ikke hatt rot i en kultur der kvinnen ikke er mannens like i ett og alt, og sorry, da er jeg redd det ikke er mye å velge i utenfor vesten... *dukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Føler et visst slektskap med italienere til tider. Kan det ha noe med anene å gjøre, tro? Og så er jeg svak for nederlendere.

Ville definitivt ikke hatt rot i en kultur der kvinnen ikke er mannens like i ett og alt, og sorry, da er jeg redd det ikke er mye å velge i utenfor vesten... *dukker*

Skal vi spleise på en vingård i italia? :-)

Noe a la det Løkkeberg har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

En zulukriger over 2 meter høy, mager, med kumøkk i håret, stående på et ben støttet på spydet og med løveskinnsskjoldet foran meg, speide utover grassletta etter krigere fra andre stammer jeg kunne støte spydet gjennom to og to. For en dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi spleise på en vingård i italia? :-)

Noe a la det Løkkeberg har?

I og med at ting tyder på at vi har geografisk nærliggende aner, kunne vi nok også funnet hverandre der, ja.

Menneh... Løkkeberg, hvem er det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En zulukriger over 2 meter høy, mager, med kumøkk i håret, stående på et ben støttet på spydet og med løveskinnsskjoldet foran meg, speide utover grassletta etter krigere fra andre stammer jeg kunne støte spydet gjennom to og to. For en dag :-)

Trodde det var masaiene som passer til den beskrivelsen? Råflotte, det er de uansett. Og stolte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

I og med at ting tyder på at vi har geografisk nærliggende aner, kunne vi nok også funnet hverandre der, ja.

Menneh... Løkkeberg, hvem er det...?

Hun filmdama, Vibeke Løkkeberg. Så engang på dette "Gutta på tur" programmet på TV2, de hadde dratt ned dit. Åhh, det var bare helt perfekt!!

Jasså, du e nordlænning? I blodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

I og med at ting tyder på at vi har geografisk nærliggende aner, kunne vi nok også funnet hverandre der, ja.

Menneh... Løkkeberg, hvem er det...?

Løkkeberg, Vibeke : Et surrete spetakkel fra filmverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun filmdama, Vibeke Løkkeberg. Så engang på dette "Gutta på tur" programmet på TV2, de hadde dratt ned dit. Åhh, det var bare helt perfekt!!

Jasså, du e nordlænning? I blodet?

Jepp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Trodde det var masaiene som passer til den beskrivelsen? Råflotte, det er de uansett. Og stolte.

Jo, masaier er også av samme ulla. Sett filmen Zulu ? Får ikke tak i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Løkkeberg, Vibeke : Et surrete spetakkel fra filmverdenen.

Men hun har god smak. Eh, når det gjelder interiør! Ikke menn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men hun har god smak. Eh, når det gjelder interiør! Ikke menn!!!

Den mannen jeg har sett henne med, er da ganske kjekk og grei ? Kanskje ikke så lett å holde ren men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Finnmarking !

En gammal feskar me snadda i kjæften, immun mot myggbett og megasur på han bonnvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, masaier er også av samme ulla. Sett filmen Zulu ? Får ikke tak i den.

Dessverre. Dokumentar eller spillefilm (sikkert ikke)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...