Gå til innhold

Jeg er fly forbanna!


livato

Anbefalte innlegg

Hvordan i svarte kunne VK komme på 3. plass i BB. Hun skulle vært langt bak i rekkene. Nei sånne ting ødelegger en ellers fin underholdning. Jeg synes virkelig hun VK var en dumming. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skap titter

Hva var egentlig så inderlig ille med VK? Jeg fatter det ikke. Syns det var helt greit at hun ikke skulle vinne, det ville vært feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var egentlig så inderlig ille med VK? Jeg fatter det ikke. Syns det var helt greit at hun ikke skulle vinne, det ville vært feil.

Hva var det som var så greit med henne da? At hun var serviceinnstilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, VK var en skikkelig dumming.

Ja. Det var hun. Og kommer sikkert til å fortsett med å være det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat _det _var en nedtur på en ellers så spennende og innholdsrik kveld.

Ja, er det rart man blir forbanna?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke gutter ser det vi jenter ser når det gjelder falske jenter. Så jeg er helt enig med deg, livato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skap titter

Hva var det som var så greit med henne da? At hun var serviceinnstilt?

Akkurat, ingen kan komme med noe....Ikke du heller tydeligvis.

Har ikke sagt at jeg digger henne, men VK var ikke verre enn feks. Maria eller Monica eller noen av de andre. Synes JEG da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke gutter ser det vi jenter ser når det gjelder falske jenter. Så jeg er helt enig med deg, livato

Espen så det. Men så vant han jo nesten også da. Og det er helt greit for meg, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, ingen kan komme med noe....Ikke du heller tydeligvis.

Har ikke sagt at jeg digger henne, men VK var ikke verre enn feks. Maria eller Monica eller noen av de andre. Synes JEG da.

Hva mener du egentlig med "verre"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huffameg altså. Det var nesten så jeg lovte meg sjøl at jeg _aldri_ mer skulle se på Big Brother! Men nå kan hu derre VK-bitcha bare dra seg himat til Lofoten...og _skamme_ seg!...hvis hun har vett til det da...hun ser jo noe tilbakestående ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå det noe å bli forbanna for da? Jeg ønsket henne heller ikke som vinner, og jeg var sikker på at hun kom til å ryke ut før Kristian. Men - det er vel like mye Kristian som har oppført seg idiotisk?

At hun var serviceinnstilt...snakk om å dra fram noe av det mest idiotiske som Arve sa på programmet i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå det noe å bli forbanna for da? Jeg ønsket henne heller ikke som vinner, og jeg var sikker på at hun kom til å ryke ut før Kristian. Men - det er vel like mye Kristian som har oppført seg idiotisk?

At hun var serviceinnstilt...snakk om å dra fram noe av det mest idiotiske som Arve sa på programmet i dag. :)

Den kommentaren var på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...