Gå til innhold

Jeg er fly forbanna!


livato

Anbefalte innlegg

Jeg synes heller ikke vk fortjente noen tredje plass. Jeg håpet på at hun skulle være den første som røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blame

Du greier ikke svare du.

Jeg kan godt svare på hvorfor VK er hundre ganger verre enn de andre jentene der!!

*klø etter å svare*

Hun er falsk, enkelt og greit. Dobbeltspill med Kristian og Veronika.. Til Veronika satt hun og bedyret at hun eide ikke følelser for mannen, og at hun ville sagt det om hun hadde det. Til Kristian var det "Jeg har så mange følelser for deg, men tør ikke vise det pga Veronika". Og dermed lager hun et enormt nummer av at Veronika og Maria gir henne stygge blikk etc. Det ville aldri blitt noe sak av det hvis hun hadde vært ærlig fra begynnelsen av og sagt til Veronika at hun hadde følelser for Kristian.

Og hun ville aldri komme over den saken der, og jeg blir irritert bare av å tenke på kjerringa, så jeg bare stopper der. Hun er falsk og uærlig. Punktum finale.

mvh,

en litt for engasjert bb-titter,

alias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren var på sin plass.

Tja..er ikke det opp til henne selv hva hun skal gjøre da? Det skader da ingen på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..er ikke det opp til henne selv hva hun skal gjøre da? Det skader da ingen på noen måte.

Joda, men når man har vist seg selv i tv-ruten hver dag i 100 dager, må man tåle både spørsmål og kommentarer rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men når man har vist seg selv i tv-ruten hver dag i 100 dager, må man tåle både spørsmål og kommentarer rundt det.

Joda, men selv for Arve bør det vel være begrensninger i hva man spør om :) Som f.eks de kommentarene hans til Monica og VK i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også skaptitter

Akkurat, ingen kan komme med noe....Ikke du heller tydeligvis.

Har ikke sagt at jeg digger henne, men VK var ikke verre enn feks. Maria eller Monica eller noen av de andre. Synes JEG da.

Løgn nr 1: Kliningen hadde bare skjedd i badekaret og under leken "Nødt-Sannhet".

Løgn nr 2: Nektet for å ha lagt an på Kr etter at Vero betrodde seg til henne.

Løgn nr 3: Sier at grunnen til at hun ikke vil gå videre i forholdet er at hun har dårlig samvittighet overfor Maria og Vero.

Løgn nr 4: Forteller Monica det motsatte, hun vil fuckè opp stemningen mellom Maria, Vero og seg selv. ( kanskje sannheten).

Løgn nr 5: Nekter for å ha dratt Monica inn i det.(snakker med Kr)

Løgn nr 6: Sier at det bare var enveiskjøring mot seg selv da Maria tok opp saken. (snakker med Kr)

Løgn nr 7,8: Påstår at hun ikke er,eller påstår at hun er interessert i Kr. (noen påstander må jo være løgn her).

Løgn nr 9 : Sier at de på skrifterummet har gitt henne antydninger om at hun har rett. (de sa bare at hun skulle følge følelsene sine).

Osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samma det, siden rette personen vant!

Rette personen vant, ja. Men det følger jo litt status med 3. plassen, og den statusen bør være fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt svare på hvorfor VK er hundre ganger verre enn de andre jentene der!!

*klø etter å svare*

Hun er falsk, enkelt og greit. Dobbeltspill med Kristian og Veronika.. Til Veronika satt hun og bedyret at hun eide ikke følelser for mannen, og at hun ville sagt det om hun hadde det. Til Kristian var det "Jeg har så mange følelser for deg, men tør ikke vise det pga Veronika". Og dermed lager hun et enormt nummer av at Veronika og Maria gir henne stygge blikk etc. Det ville aldri blitt noe sak av det hvis hun hadde vært ærlig fra begynnelsen av og sagt til Veronika at hun hadde følelser for Kristian.

Og hun ville aldri komme over den saken der, og jeg blir irritert bare av å tenke på kjerringa, så jeg bare stopper der. Hun er falsk og uærlig. Punktum finale.

mvh,

en litt for engasjert bb-titter,

alias

Med andre ord; du synes VK er en dumming du også!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Litt flaut at hun er fra Lofoten:-) Og sønnen min da, som går på samme skole som hun har gjort....hvor skal det ende??? *s*

Nei, ærlig talt, hvilken plass hun kom på, bryr jeg meg ikke om. Synes ingen i huset var noe spes. gode kandidater til en mill. De to som satt igjen, var vel de beste. Hvem som vannt av dem, var det samme for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skap titter

Løgn nr 1: Kliningen hadde bare skjedd i badekaret og under leken "Nødt-Sannhet".

Løgn nr 2: Nektet for å ha lagt an på Kr etter at Vero betrodde seg til henne.

Løgn nr 3: Sier at grunnen til at hun ikke vil gå videre i forholdet er at hun har dårlig samvittighet overfor Maria og Vero.

Løgn nr 4: Forteller Monica det motsatte, hun vil fuckè opp stemningen mellom Maria, Vero og seg selv. ( kanskje sannheten).

Løgn nr 5: Nekter for å ha dratt Monica inn i det.(snakker med Kr)

Løgn nr 6: Sier at det bare var enveiskjøring mot seg selv da Maria tok opp saken. (snakker med Kr)

Løgn nr 7,8: Påstår at hun ikke er,eller påstår at hun er interessert i Kr. (noen påstander må jo være løgn her).

Løgn nr 9 : Sier at de på skrifterummet har gitt henne antydninger om at hun har rett. (de sa bare at hun skulle følge følelsene sine).

Osv. osv.

Ok, takk! Joda, du har vel rett...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skap titter

Jeg kan godt svare på hvorfor VK er hundre ganger verre enn de andre jentene der!!

*klø etter å svare*

Hun er falsk, enkelt og greit. Dobbeltspill med Kristian og Veronika.. Til Veronika satt hun og bedyret at hun eide ikke følelser for mannen, og at hun ville sagt det om hun hadde det. Til Kristian var det "Jeg har så mange følelser for deg, men tør ikke vise det pga Veronika". Og dermed lager hun et enormt nummer av at Veronika og Maria gir henne stygge blikk etc. Det ville aldri blitt noe sak av det hvis hun hadde vært ærlig fra begynnelsen av og sagt til Veronika at hun hadde følelser for Kristian.

Og hun ville aldri komme over den saken der, og jeg blir irritert bare av å tenke på kjerringa, så jeg bare stopper der. Hun er falsk og uærlig. Punktum finale.

mvh,

en litt for engasjert bb-titter,

alias

Ok da, så er VK en dumming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men selv for Arve bør det vel være begrensninger i hva man spør om :) Som f.eks de kommentarene hans til Monica og VK i dag.

I et slikt konsept, synes jeg ikke at det trenger å ligge noen begrensninger hos programlederen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man blond så er man blond!

Jeg synes at Maria viste mange ganger at hun ikke lever opp til alle negative assosiasjoner som folk får av å snakke om "blond damer". Lurer på om ho kan ha blitt stemt ut rett og slett pga av Norge er full av misunnelige folk? (les: damer i dette tilfelle).

Men VK forstår jeg som totalt uvitende på hvordan hennes trang til å passe på seg selv virker helt totalt idiotisk for mange tv-tittere. Det tok en stund før jeg merket at hun var en smule irrasjonell, fordi før Kristian-affæren SNAKKET hun så fornuftig.

Det forsvant!

mvh.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...