Gå til innhold

hvorfor er du her på dol ?


Gjest HeidiJenta

Anbefalte innlegg

Gjest HeidiJenta

det er jo bare drittslening, baksnakking, intrigemaking osv her.. som jeg leste et annet sted her, det er sånne "klubben" her.. kan kalle det en "sekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var i grunn ett godt spørsmål, i hvertfall i kveld når det ser ut til å være slutt på aktiviteten.

En del kverrulering og litt intriger, kan eg glatt overleve !

Det er faktisk stort sett mest hyggelige folk her, så ikkje fortvil ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire*

Jeg satt akkurat på msn med en annen DOL'er og bemerket hvilket merkelig fenomen DOL egentlig er - jeg har i alle fall aldri støtt på et lignende "samfunn" noe sted på nettet. Selv om gammel-DOL'erne liker å si at det var så mye bedre før, så er det jo fremdeles slik at man mer eller mindre "kjenner" hverandre - i alle fall de som bruker litt tid her inne (og skriver under fast nick). Sidene reklamerte tidligere i bl.a. Dagbladet med "Kom inn og delta i fellesskapet" - og det er jo virkelig det dette er! At ikke alle er enige er jo bare ok - det hadde vel vært et rimelig kjedelig sted dersom man aldri fikk ny input på tankene sine her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gammel alv

Jeg er på DOL fordi jeg syns det er interessant, jeg får svar på ting jeg lurer på, og ting jeg ikke engang visste jeg lurte på. Lærerikt, og det beste diskusjonsstedet på norsk.

Jo, det finns kjedelige intriger, slitsomme grupperinger og plaprete kjærringer, men det er lett å unngå de. Det er en del personer som jeg aldri leser innlegg fra. Det fungerer fint.

Dol er nok hva du gjør det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvorfor er jeg her? Gammel vane kanskje? Avhengighet? Vet ikke jeg :) Men jeg syns det er masse artig her jeg da. Intriger og krangling ja, men det hadde vært forferdelig kjedelig uten det også.

Men - hvis du mistrives veldig her, hvorfor er du her da? Hadde jeg mistrivdes her så hadde jeg heller gjort andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 5barnsmor

Jeg er her for å spre budskapet mitt, og gjøre sekten min stor og mektig.

O store leder, halleluja....

*bøyer seg i respekt og beundring*

:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives her på DOL selv om det kan bli kjedelig til tider, har fått mange venner her og så er jeg nok blitt avhengig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O store leder, halleluja....

*bøyer seg i respekt og beundring*

:))))

Sånn skal det låte....det er bra, 5barnsmor.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, det er slett ikkje berre drittslenging, baksnakking og intrigemaking. Det kjenner eg fint lite til. Det kjem kanskje litt an på kva fora du er innom og kva for innlegg du vel å lese?

Eg er mest innom foreldre/småbarn og gravidforum, og syns DoktorOnline har eit mykje betre tilbud enn mange andre. Barnimagen.com og DinBaby.com for eksempel, der er det jo berre kjefting og klaging så godt som heile tida... Eg trivst her eg, og pröver å oversjå det som kan vere negativt.

Dessutan syns eg det er den beste svartenesta på nettet, oversiktleg og god, med mange som svarer, dei svarer raskt og som oftast utfyllande. Andre stader får ein ofte ikkje svar i det heile tatt.

Og sekt er vel godt? Nam nam, det er varmt i dag, send meg litt er du snill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"det er jo bare drittslening, baksnakking, intrigemaking osv her.. "

Ja ,for DET er det jo ikke i RL ? Jeg er kort sagt på Dol fordi jeg trives :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 5barnsmor

For å slenge drit, baksnakke og lage intriger selvfølgelig, hvorfor spørre når du vet svaret!!!!!!

Fordi jeg har lyst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Dette er en sekt. Det er DOL sekten det her er snakk om.

Vi har ikke som mål å ha mange barn, men barn som har soveskinn, har Reima T. dress og spiser sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg er her i mangel av et liv; jobb, kjæreste, barn, venner mv.....

Det var det jeg troode. Du har ikke et liv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fordi jeg er med i "sekten". Vi liker for øvrig ikke å kalle samholdet vi har her for en sekt, men det er jo det det er.

Det er noe alle vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...