Gå til innhold

hvorfor er du her på dol ?


Gjest HeidiJenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er vel ganske ny her, og sikkert ikke med i sekten. Selv om datteren min HAR reimatec, soveskinn både hjemme og i barnehagen, og spiser øko-mat. Dessuten er jeg dronningen av politisk korrekthet og interesserer meg for psykiatri.....

Nei, alvorlig talt: Jeg var drit lei av dinbaby, kanskje mest fordi det er veldig mange der, og ikke så mye humor. Her er det gjenkjennelige nick hver dag (trygghetsnarkoman på mine gamle dager???) og mye moro. Dessuten er det en del hissigpropper, krangefanter, maraton-debattanter og engasjerte sofa-radikalere. For ikke å snakke om at dette er et nettsted med menn OG kvinner OG folk i forskjellige aldersgrupper. DET gjør det mer interessant enn mange andre steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en sekt. Det er DOL sekten det her er snakk om.

Vi har ikke som mål å ha mange barn, men barn som har soveskinn, har Reima T. dress og spiser sunn mat.

Oj , er det slike mål vi har ? Da får jeg vel bare pakke sammen barnas hjemmesydde parkdresser , shetland sauen fra da jeg var barn og pølsemiddagen , og tusle et annet sted.

; )

Sikkert .... Nei alvorlig talt , det er da moro å se hvor mye rart folk kan få seg til å mene , ja iallefall skrive , når de er i et lukket miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fordi Gud kom til meg i en drøm og fortalte at jeg skulle aktivt delta på DOL. Dette for å spre glede blant folket, noe jeg ikke har klart..... ja, bortsett fra et par tilfeller, men det var ikke på DOL så det teller ikke.

Det var Gud og Jim Morrison som i et fellesskap hadde kommet frem til dette? Visse dere forresten at Jim Morrison er den nye Guds Enbårne sønn Vår Herre? Jeg er ikke sikker på detaljene, men han ble visst unnfanget av den Hellige Ånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en sekt. Det er DOL sekten det her er snakk om.

Vi har ikke som mål å ha mange barn, men barn som har soveskinn, har Reima T. dress og spiser sunn mat.

"Vi har ikke som mål å ha mange barn"

Pokker, jeg har gått feil!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

"Vi har ikke som mål å ha mange barn"

Pokker, jeg har gått feil!

;-)

Du er på feil forum !!

Du har for mange barn - men spiser de sunn mat og har de soveskinn kan du bli her *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på feil forum !!

Du har for mange barn - men spiser de sunn mat og har de soveskinn kan du bli her *s*

Uff, jeg stryker vel glatt på den store dolmamma-prøven...

Hjelper det at vi har voksipose og er flinke til å sikre barna i bilen?

*trygler*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Uff, jeg stryker vel glatt på den store dolmamma-prøven...

Hjelper det at vi har voksipose og er flinke til å sikre barna i bilen?

*trygler*

;-)

Nå er du neset fullverdig medlem. *s*

De med voksipose stiller ganske sterkt, i alle fall om den er fra Nøstebarn.

Men har du ikke vurdert soveskinn *sjokkert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel vane, vond og vende.

For øvrig er det da en del greie personer her også:o) Hadde det ikke vært det, hadde jeg neppe orka denne dolinga. Men er her mye mindre nå, enn jeg var for 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...