Gå til innhold

FU: Er datoer og minnedager viktige for deg?


favn

Anbefalte innlegg

Opplever en markant forskjell i menns og kvinners forhold til det å knytte minner til og glede seg over bestemte datoer. Hva mener du? Erfaringer? Hehe, gode eller dårlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    10

  • flisa

    5

  • kie

    5

  • favn

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest retvizan

Ikke viktige i det hele tatt. Faen heller, har prestert å glemme min egen bursdag, huska først på det etter flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

I år presterte faktisk både jeg og gubben å glemme bryllupsdagen vår. Kom ikke på det før noen uker etterpå..

Prøvde selvsagt å lempe skylda over på ham. Si at jeg ville se hvor lang tid det tok før han husket det, men han gjennomskuet det...Sånn som han alltid gjør! *ler*

Det endte med at vi fikk oss en god latter, da.

Men neste år, da er det 10 års bryllupsdag og nåde den som glemmer da, altså! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er notorisk på å glemme bursdager og andre 'viktige' datoer.

Et under at jeg klarer å huske min egen dag, jentungen sørger for at jeg husker hennes - i dag er det 3 måneder og 16 dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker knapt min egen bursdag.

Jeg må begynne å regne jeg for å finne ut sikkert hvor mange år jeg fyller, så det betyr liksom ikke all verden nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen datoer er viktige, som min fars dødsdag, barnas og min mors bursdag. Men ellers gir jeg egentlig litt faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske viktig for meg. Heldigvis har jeg en mann som hittil aldri har glemt verken bursdag, forlovelse- eller bryllupsdag. Til og med datoen vi møttes, husker han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken mannen min eller jeg er spesielt opptatt av slikt. Bursdagene til ungene, julaften og lignende husker vi jo, men ellers synes jeg faktisk ikke det er så nøye med. Vi hadde vel en slags markering av 10-års bryllupsdag, og vi har feiret "runde" bursdager, men det får holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi husker julaften og burdagene til ungene, men ellers bryr vi oss ikke i det hele tatt. Kanskje vi skal feire noen av de runde dagene etterhvert, men har ikke brydd oss med dem heller foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, faktisk er jeg litt "rar" på det punktet der. Tar ikke sånt så høytidelig, jeg. Tar det ikke ille opp om min samboer glemmer noen årsdager for oss - f.eks. "Nå har vi vært sammen i 5 år" og sånn. Jeg glemmer det selv, jeg.

Det eneste er vel om han glemmer bursdagen min så totalt at han ikke husker å si "Gratulerer med dagen". Det hadde vært hyggelig å høre uansett. Men han har ikke glemt den hittil, så ....:-)

For Daniel sin skyld gjør vi stor stas på bursdagen hans, så klart. Og markerer jul og sånt mye mer enn hva vi gjorde før han ble født, mht pynting i hjemmet og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om slikt. Men jeg har en enormt god hukommelse på tall, så bursdager lagrer seg automatisk i hodet mitt om jeg har hørt de en gang. Men når dagen kommer at vedkommende har bursdag glemmer jeg likevel å gratulere med dagen, fordi jeg ikke tenker over hvilken dato det er.

Samboeren min kan sin egen bursdag. Han kan ikke min og ikke ungene sine. Jeg forventer heller ikke det. Når man er voksen er ikke en bursdag noen big deal likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen datoer betyr mye for meg , andre betyr lite :-)

Hva betyr f.eks 14 november for deg? For meg betyr det ingenting! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om slikt. Men jeg har en enormt god hukommelse på tall, så bursdager lagrer seg automatisk i hodet mitt om jeg har hørt de en gang. Men når dagen kommer at vedkommende har bursdag glemmer jeg likevel å gratulere med dagen, fordi jeg ikke tenker over hvilken dato det er.

Samboeren min kan sin egen bursdag. Han kan ikke min og ikke ungene sine. Jeg forventer heller ikke det. Når man er voksen er ikke en bursdag noen big deal likevel.

18. mai

Sånn, nå er det lagret ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...