Gå til innhold

FU: Er datoer og minnedager viktige for deg?


favn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    10

  • flisa

    5

  • kie

    5

  • favn

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Noen datoer er viktige, som min fars dødsdag, barnas og min mors bursdag. Men ellers gir jeg egentlig litt faen.

Kvifor er det viktig å hugsa på foreldra sin dødsdag? Bør ein ikkje heller halda fram med å hugsa fødselsdagen?

Det er trass alt det at dei levde som er viktig, ikkje at dei døydde...

Ikkje dermed sagt at eg har gløymd kva dag mamma døydde, men eg spør no likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men ikke forvent å bli gratulert med dagen.

Husker du meg da? - UTEN å gå inn på bursdagssiden?

*tester skrytepaven*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo er flink, jeg er et vrak. Men 17 mai får jeg med meg! Ja, også har jeg endelig lært meg mamma sin bursdag. *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om slikt. Men jeg har en enormt god hukommelse på tall, så bursdager lagrer seg automatisk i hodet mitt om jeg har hørt de en gang. Men når dagen kommer at vedkommende har bursdag glemmer jeg likevel å gratulere med dagen, fordi jeg ikke tenker over hvilken dato det er.

Samboeren min kan sin egen bursdag. Han kan ikke min og ikke ungene sine. Jeg forventer heller ikke det. Når man er voksen er ikke en bursdag noen big deal likevel.

Heeeei Lionn, slutter aldri å forbause meg over likheter her... Har også klilsterhjerne på bursdager: En gang, så sitter det. Har holdt styr på familiene på begge sider i xx år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min husker slike dager akkurat som meg. Forskjellen er mer at jeg kan planlegge hva vi/jeg skal gjøre lang tid i forveien, mens han som oftest tenker på det kvelden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker du meg da? - UTEN å gå inn på bursdagssiden?

*tester skrytepaven*

Beklager, der må jeg melde pass, men jeg husker ikke datoen. Men jeg mener nesten helt sikkert at du har i oktober en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Lionn, slutter aldri å forbause meg over likheter her... Har også klilsterhjerne på bursdager: En gang, så sitter det. Har holdt styr på familiene på begge sider i xx år.

Kanskje vi egentlig er tvillinger?

Jeg var ram på tlf.nr også før, men ikke nå lenger når man aldri slår et nummer, når man skal ringe til noen. Klikker bare på navnet jeg nå. Bilnr. er jeg fortsatt god på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi egentlig er tvillinger?

Jeg var ram på tlf.nr også før, men ikke nå lenger når man aldri slår et nummer, når man skal ringe til noen. Klikker bare på navnet jeg nå. Bilnr. er jeg fortsatt god på.

Nok en gang: ditto her med tlf.nr., kan ingen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang: ditto her med tlf.nr., kan ingen lenger.

Du var kanskje også god i historie? Jeg var iallefall god på ubetydelige detaljer som dato og klokkeslett for de ulike hendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var kanskje også god i historie? Jeg var iallefall god på ubetydelige detaljer som dato og klokkeslett for de ulike hendelser.

Pass! Årstall, kongerekker og bønder i opprør var ikke min greie. Intriger, kamper og tanker derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass! Årstall, kongerekker og bønder i opprør var ikke min greie. Intriger, kamper og tanker derimot...

Jeg kunne selvsagt hele kongerekken fra vikingetiden til i dag på rams, med årstall for når de regjerte. Jeg har heldigvis fortrengt det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne selvsagt hele kongerekken fra vikingetiden til i dag på rams, med årstall for når de regjerte. Jeg har heldigvis fortrengt det nå.

Du, det var godt å høre. Ble bekymret et øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi egentlig er tvillinger?

Jeg var ram på tlf.nr også før, men ikke nå lenger når man aldri slår et nummer, når man skal ringe til noen. Klikker bare på navnet jeg nå. Bilnr. er jeg fortsatt god på.

Nå er det IP nummer som teller.

Bare så du vet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det IP nummer som teller.

Bare så du vet det!

Jeg tror jeg velger å ta sterk avstand fra å gå rundt med 123.567 IP-nummer i skallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, der må jeg melde pass, men jeg husker ikke datoen. Men jeg mener nesten helt sikkert at du har i oktober en gang.

Helt riktig! :-) ...........jøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...