Gå til innhold

FU: Har du sexy nabo(er) ?


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Wulfi

    9

  • favn

    6

  • Line

    3

  • nanna

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Det var en... Men det var et hel... stress og mye nerver å forholde seg til. Nå ser jeg bare familiefedre med større eller mindre bilringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein stk. litt sexy nabo, og ein temmeleg sexy på nabokontoret. Litt OVER temmeleg sexy, faktisk.

Sier du det? Kanskje jeg vet hvem det er? Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka

Sier du det? Kanskje jeg vet hvem det er? Hihi.

Uffameg, eg må visst passe kjeften min litt etterkvart ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ein stk. litt sexy nabo, og ein temmeleg sexy på nabokontoret. Litt OVER temmeleg sexy, faktisk.

Ja, av de tre jeg har snakket med hittil, er to av dem over gjennomsnittet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en... Men det var et hel... stress og mye nerver å forholde seg til. Nå ser jeg bare familiefedre med større eller mindre bilringer.

Nei dessverre!

På den andre siden, så har om ikke annet naboene mine en sexy nabo :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huffsa

Veldig synd dere ikke kan se og høre Snøfte Smith (&co) som nettopp har blitt naboer med oss, takk skjebne så flytter vi om 3 uker og får normalt naboskap. Det er hakket før han må ha trilebår til ølvomma, gud bedre sier nå jeg, og kjerringa står i stil, nå gir jeg meg, skal ikke snakke stygt om andre, det er slemt! slemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...