Gå til innhold

FU: Har du sexy nabo(er) ?


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Wulfi

    9

  • favn

    6

  • Line

    3

  • nanna

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Sier du det? Kanskje jeg vet hvem det er? Hihi.

Hehe. du tror det? Han ene er fra Helgeland et sted, og han andre er fra Ranheim. Helt ok folk, men ikke så bråkjekke at jeg faller for dem. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, eg må visst passe kjeften min litt etterkvart ;-)

Ja, pass deg, nå har jeg begynt å sirkle deg inn :) Hrm... han naboen, er han høy, mager...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. du tror det? Han ene er fra Helgeland et sted, og han andre er fra Ranheim. Helt ok folk, men ikke så bråkjekke at jeg faller for dem. Heldigvis.

Trodde jeg svarte pirrka? Gjorde nok det, hvis du ser nøye etter... Helgelendingen og han fra Ranheim er mest sannsynlig ukjente for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. du tror det? Han ene er fra Helgeland et sted, og han andre er fra Ranheim. Helt ok folk, men ikke så bråkjekke at jeg faller for dem. Heldigvis.

Øyh... bor du i samme by som pirrka? Det vil jo i så fall forklare alt :)

Bra med fine mannfolk uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg har ikke sexye naboer. Å hadde jeg hatt det hadde jeg ikke turt å si det:o) Jeg er jo ikke så anonym her lenger*s*

Men helt sant jeg har ikke sexye naboer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka

Ja, pass deg, nå har jeg begynt å sirkle deg inn :) Hrm... han naboen, er han høy, mager...?

*seier ikkje meir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerleader

Tja, ikke sexy akkurat, men en hyggelig ung mann er han. Han er en av nyhetsmennene på tv her, så han da ser rimelig ordentlig og kjekk ut. Veldig sjenert når jeg treffer på ham her, men så er han helt i sitt slag når han er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caztra

Tja, ikke sexy akkurat, men en hyggelig ung mann er han. Han er en av nyhetsmennene på tv her, så han da ser rimelig ordentlig og kjekk ut. Veldig sjenert når jeg treffer på ham her, men så er han helt i sitt slag når han er på jobb.

Han eldste eller han yngre (slutten av 20-årene) Har ikke han dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh... bor du i samme by som pirrka? Det vil jo i så fall forklare alt :)

Bra med fine mannfolk uansett!

Hvem vet? Vet ikke hvilken by pirrka bor i, jeg ;) Jeg bor på Vikhammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...