Gå til innhold

Mette Marit har gjort det igjen


Gjest ikke royalist

Anbefalte innlegg

Gjest ikke royalist

stod det å lese i ukens Se&Hør. Hun hadde atter en gang fått panikk på flyet. Ropt og sparket i setene. Alle hadde prøvd å roe henne, støtte henne osv.

Det der hadde ikke skjedd om det var en "vanlig" passasjer. Da hadde man fått høre det at man måtte dempe seg, og kjeft hadde man nok fått også.

Spørsmålet mitt er: Om dama er så redd for å fly, hvorfor tar hun ikke noe beroliggende før hun setter seg inn i maskina da? Greit at dama er landets kommende dronning, men hun bør da vel kunne tenke litt hun og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste vanlige passasjerer med panikk jeg har observert får øl.

Det får bli det neste gang.

"her,pælm innpå denna halvliter'n!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avisene avskriver det hele som "flyskrekk", mens det hun stadig får egentlig heter "flashbacks".

Så slem du er..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det der hadde ikke skjedd om det var en "vanlig" passasjer. Da hadde man fått høre det at man måtte dempe seg, og kjeft hadde man nok fått også. "

Det er det dummaste eg har høyrd i dag.

Det stemmer sjølvsagt ikkje. Eg har sjølv sett personar med flyskrekk få all mogleg støtte og hjelp av besetning og medpassasjerar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei? :)

Sånn, det var den pizzaen! :)

Sant det, jeg har ikke fått noen flashbacks som følge av ukontrollert festing i 69 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, det var den pizzaen! :)

Sant det, jeg har ikke fått noen flashbacks som følge av ukontrollert festing i 69 :)

Festet du i 69? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festet du i 69? Hvor gammel er du?

Jeg er 27, men det er jo standardkommentaren på filmer når folk får flasbacks. "to much fun in 69.." osv..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg er 27, men det er jo standardkommentaren på filmer når folk får flasbacks. "to much fun in 69.." osv..

:)

Å så det er derfor...*mumle*..altså..*mumle*

:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, men det er jo standardkommentaren på filmer når folk får flasbacks. "to much fun in 69.." osv..

:)

Åhhhhjaa. Jeg festet så mye på nitti-tallet at jeg har gått glipp av denslags munnhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så det er derfor...*mumle*..altså..*mumle*

:-/

Du må se noen annet enn gudfaren også, selv om det egentlig er den eneste filmen man trenger! :)

Har du sett Harry Potter? Fikk den i hus for 5 min siden, så jeg tenkte å se den sånn utpå kveldinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhjaa. Jeg festet så mye på nitti-tallet at jeg har gått glipp av denslags munnhell.

Jeg også, men jeg får tid til å se en og annen film i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Du må se noen annet enn gudfaren også, selv om det egentlig er den eneste filmen man trenger! :)

Har du sett Harry Potter? Fikk den i hus for 5 min siden, så jeg tenkte å se den sånn utpå kveldinga.

Harry Potter? Næsj, jeg liker ikke sånne eventyrfilmer. Hadde nok eventyr i -69. I det virkelige -69. Og -68. Og -70. Og..nei, jeg tenker vi stopper der.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Potter? Næsj, jeg liker ikke sånne eventyrfilmer. Hadde nok eventyr i -69. I det virkelige -69. Og -68. Og -70. Og..nei, jeg tenker vi stopper der.

;-)

Synd jeg ikke opplevde den tiden.. Dere gamle har det sikkert morsomt nå når dere ser tilbake på "the summer of love", "flowerpower", "sex, drugs and rock'n roll" osv...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se noen annet enn gudfaren også, selv om det egentlig er den eneste filmen man trenger! :)

Har du sett Harry Potter? Fikk den i hus for 5 min siden, så jeg tenkte å se den sånn utpå kveldinga.

Hæ - Harry Potter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...