Gå til innhold

Mette Marit har gjort det igjen


Gjest ikke royalist

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Synd jeg ikke opplevde den tiden.. Dere gamle har det sikkert morsomt nå når dere ser tilbake på "the summer of love", "flowerpower", "sex, drugs and rock'n roll" osv...

:)

Alt det der. Make love not war. Under hver busk, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Høres ut som en hyggelig sommer :)

Somre. Det var tider, vettu; slenge rundt i parker, innta medbrakt...ehh...matpakke..alltid en eller annen som dro fram gitaren, We Shall Overcome-A Hard Rain Is Gonna Fall-Joe Hill-protestviser i fleng, diskusjoner om Vietnam, Lenin og USA som var så dype at det vi ikke klarte å kravle oss opp til overflata igjen, he he. Haiketurer til Køben med overnatting i div parker eller club 27. Turer til Amsterdam, hjemsending på statens bekostning...*Ghulp*...håper Wulfi er travelt opptatt med føllet. :-/ Demonstrasjoner, herregud, barbeint tråkka vi rundt i gatene og ville ha Johnson ut av Vietnam, Norge ut av nato, EEC ut av Norge + fri hasj, fri sex, fri alt, kort sagt FRIHET.

*mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få slikt av utstrakt bruk av partydop :)

Du har selvfølgelig helt rett, i tillegg kommer "flashbackèn" fra all fleinsoppen ho har trøkt i seg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh ..så hadde du vel funnet noe å klage på om hun så dopet seg ned før hver flytur også, eller hva?

Synes faktisk oppriktig synd på henne jeg som har såå angst for det å fly og allikevel må hun det ganske ofte. Jaggu glad det ikke er meg som må sette meg i et fly gitt. Og veldig glad det ikke er meg som er offentlig person og får masse dritt hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var moro å lese ukens Her og Nå, hvor de tydeliggjorde at de ikke liker MM, nei!

Har aldri lest det bladet før, men heretter blir det fast hver uke!

Haakon skulle aldri ha surra seg inn i dette kvinnemennesket, men god sex får enhver mann til å miste gangsynet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har faktisk også jeg lurt på. Med to valium eller sobril innabords så burde nervene være borte. Jeg brukte disse tabelettene mot tannlegeskrekk, og jeg er nesten kvitt den skrekken*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest champagne

Tror du en eller to Valium har noen effekt på en som er vant til langt sterkere saker?

Og hvorfor har ingen stilt henne dette spørsmålet: " Kronprinsessen var enslig mor, leide leilighet på Majorstua, og brukte narkotika. Hvordan ble dette finansiert?"

Hvordan finansierer unge jenter narkotika? Akkurat, ja..

Stakkars Haakon, jeg tror han har funnet seg et skikkelig bitchy hespetre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest champagne

Du må se noen annet enn gudfaren også, selv om det egentlig er den eneste filmen man trenger! :)

Har du sett Harry Potter? Fikk den i hus for 5 min siden, så jeg tenkte å se den sånn utpå kveldinga.

Harry Potter er kjempebra, og professor Slur er en skikkelig lekkerbisken!

Ikke for at du bryr deg om det, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Potter er kjempebra, og professor Slur er en skikkelig lekkerbisken!

Ikke for at du bryr deg om det, da...

Filmen var ok den, men litt for "barnslig" etter min smak. Selv om jeg selvsagt ikke kunne forvente annet.

Var Slur en lekkerbisken? Han var da en ekkel skapning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...