Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest karimor
Skrevet

Jeg har endel vann i kroppen. Derfor har jeg kjøpt vanndrivende på helsekost. Det jeg lurer på er: hvorfor blir også avføringen bedre (oftere) når man bruker vanndrivende, og ikke bare vann som kommer? og til slutt: er dette bra?

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege
Skrevet

Kjære karimor,

Hva inneholder det produktet du har kjøpt? Noen urter virker også stimulerende på fordøyelsen.

Gjest karimor
Skrevet

Kjære karimor,

Hva inneholder det produktet du har kjøpt? Noen urter virker også stimulerende på fordøyelsen.

De inneholder: Bjørkeblad ekstrakt(120mg), Nesle ekstrakt(100mg), Kjerinngrokk ekstrakt(100mg). fortykningsmiddel og antiklumpemiddel.. De heter aqua min

Skrevet

De inneholder: Bjørkeblad ekstrakt(120mg), Nesle ekstrakt(100mg), Kjerinngrokk ekstrakt(100mg). fortykningsmiddel og antiklumpemiddel.. De heter aqua min

Hvis produktet her nevnt ikke er bra, hvilke andre produkter kan brukes for å fjerne overflødig vann? Jeg er også plaget med det.. føler meg oppblåst, rett og slett.

Gjest karimor
Skrevet

Hvis produktet her nevnt ikke er bra, hvilke andre produkter kan brukes for å fjerne overflødig vann? Jeg er også plaget med det.. føler meg oppblåst, rett og slett.

jeg har brukt de der i en uke idag, og synes de virker...jeg merker det mest på fordøyelsen , og det tar jeg som et positivt tegn. har gått litt ned i vekt også..

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege
Skrevet

Kjære karimor,

Disse urtene er kjent for å ha en mildt vanndrivende effekt og er helt ufarlige å bruke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...