Gjest karimor Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Jeg har endel vann i kroppen. Derfor har jeg kjøpt vanndrivende på helsekost. Det jeg lurer på er: hvorfor blir også avføringen bedre (oftere) når man bruker vanndrivende, og ikke bare vann som kommer? og til slutt: er dette bra? 0 Siter
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Kjære karimor, Hva inneholder det produktet du har kjøpt? Noen urter virker også stimulerende på fordøyelsen. 0 Siter
Gjest karimor Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Kjære karimor, Hva inneholder det produktet du har kjøpt? Noen urter virker også stimulerende på fordøyelsen. De inneholder: Bjørkeblad ekstrakt(120mg), Nesle ekstrakt(100mg), Kjerinngrokk ekstrakt(100mg). fortykningsmiddel og antiklumpemiddel.. De heter aqua min 0 Siter
Hel Hypo Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 De inneholder: Bjørkeblad ekstrakt(120mg), Nesle ekstrakt(100mg), Kjerinngrokk ekstrakt(100mg). fortykningsmiddel og antiklumpemiddel.. De heter aqua min Hvis produktet her nevnt ikke er bra, hvilke andre produkter kan brukes for å fjerne overflødig vann? Jeg er også plaget med det.. føler meg oppblåst, rett og slett. 0 Siter
Gjest karimor Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Hvis produktet her nevnt ikke er bra, hvilke andre produkter kan brukes for å fjerne overflødig vann? Jeg er også plaget med det.. føler meg oppblåst, rett og slett. jeg har brukt de der i en uke idag, og synes de virker...jeg merker det mest på fordøyelsen , og det tar jeg som et positivt tegn. har gått litt ned i vekt også.. 0 Siter
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 De inneholder: Bjørkeblad ekstrakt(120mg), Nesle ekstrakt(100mg), Kjerinngrokk ekstrakt(100mg). fortykningsmiddel og antiklumpemiddel.. De heter aqua min Kjære karimor, Disse urtene er kjent for å ha en mildt vanndrivende effekt og er helt ufarlige å bruke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.