Gå til innhold

Jeg har spist for mye!!!


Altman

Anbefalte innlegg

Det sjoko-klinet har ingenting på en brødskive å gjøre!

Jeg gir opp!! Ikke kan jeg spise sjokolade og ikke Nugatti? Hva kan jeg ha på skiva da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gir opp!! Ikke kan jeg spise sjokolade og ikke Nugatti? Hva kan jeg ha på skiva da???

Kokt skinke, røkt skinke, kylling, kalkun... det fins masse godt pålegg som inneholder lite fett og som er godt.

Den lettere utgaven av brunost er også å anbefale. Den har jo tilogmed samme farge som sjokoladen!

Ellers fins det mager&go' leverpostei fra Gilde, lettere hvitost og jeg vet ikke hva...

Have a pick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokt skinke, røkt skinke, kylling, kalkun... det fins masse godt pålegg som inneholder lite fett og som er godt.

Den lettere utgaven av brunost er også å anbefale. Den har jo tilogmed samme farge som sjokoladen!

Ellers fins det mager&go' leverpostei fra Gilde, lettere hvitost og jeg vet ikke hva...

Have a pick!

nei, fytte rakkern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, fytte rakkern

Det er jo kjempegodt og heeelt normalt å ha på brødskiva.

Nugatti og sånt klin er jo beregnet for barn - bare for å lure dem til å få i seg brødskiva.

Husker at jeg smakte Nøtte en gang og det var jo direkte kvalmt. Fins det fortsatt i Norge? Har ikke bodd der på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempegodt og heeelt normalt å ha på brødskiva.

Nugatti og sånt klin er jo beregnet for barn - bare for å lure dem til å få i seg brødskiva.

Husker at jeg smakte Nøtte en gang og det var jo direkte kvalmt. Fins det fortsatt i Norge? Har ikke bodd der på en stund.

Er nugatti bare for barn? Da kommer jeg til å forbli barn til jeg er 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir 35 gramtil sammen. Hmm, slett ikke ille!!

Nei nei , du kan slett ikke slanke-regne!

Du trekker fra brødet. Som skulle vært der uansett, og som er kjempesunt. Derfor kan du trekke fra vekta av brødskiva. Dessuten er det mye stivelse i brød, og all ny forskning viser at stivelse er kjipere enn fett hvis man vil slanke seg og forbrenne fett. Derfor går du allerede litt på minussen.

Dette underskuddet må du få dekket. Da er det viktig å unngå light-brus, eller andre lett-produkter, for så er du inne i en ond sirkel med underskudd. En ekstra sjokolade, eller sukkertøy vil muligens kunne klare å få deg opp på null. Men alt dette tar på, og nyere forskning viser at hjerneaktivitet forbrenner mye blodsukker. Derfor skal du få i deg noe sukker, ellers blir du hjerneskadet.

Løp og kjøp masse sjokolade, drops, chips og dip.

Nå har du forbrent veldig mye på veien, og bør derfor slappe av litt ekstra i morgen.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei , du kan slett ikke slanke-regne!

Du trekker fra brødet. Som skulle vært der uansett, og som er kjempesunt. Derfor kan du trekke fra vekta av brødskiva. Dessuten er det mye stivelse i brød, og all ny forskning viser at stivelse er kjipere enn fett hvis man vil slanke seg og forbrenne fett. Derfor går du allerede litt på minussen.

Dette underskuddet må du få dekket. Da er det viktig å unngå light-brus, eller andre lett-produkter, for så er du inne i en ond sirkel med underskudd. En ekstra sjokolade, eller sukkertøy vil muligens kunne klare å få deg opp på null. Men alt dette tar på, og nyere forskning viser at hjerneaktivitet forbrenner mye blodsukker. Derfor skal du få i deg noe sukker, ellers blir du hjerneskadet.

Løp og kjøp masse sjokolade, drops, chips og dip.

Nå har du forbrent veldig mye på veien, og bør derfor slappe av litt ekstra i morgen.

God natt!

tusen takk :) Jeg VISSTE at det var en mulighet til å få spise sjokolade !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HKH Mette Marit

Nei nå har du gjort det!! Dette kan nok ALDRI rettes opp på. Du har LAGT DET STORE EGGET.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...