Gå til innhold

Oppsummering av VM så langt -og litt om hvordan det går


jacob

Anbefalte innlegg

Uten tvil, men det kan nok skyldes varmen som disse afrikanerne er bedre vandt med enn danskene.

Jeg liker for øvrig disse afrikanske lagene, og håper noen av dem når langt.

Kamerun skuffet for øvrig noe helt for jævlig mot Saudi Arabia nå, men man kan vel her sannsynligvis skylde på at de undervurderte motstanderen sin skikkelig!

Jeg tror nok kanskje vi finner ut hva Kamerun egentlig står for når de skal spille mot Tyskland om noen dager!

Senegal er nok - i hvertfall til nå i dette VM - det desidert beste av de afrikanske lagene.

Jeg for min del tror Camerun kan slå Tyskland og at Danmark kan klare uavgjort mot Frankrike. Da er både Senegal, Camerun og Danmark videre. Argentina gir 2,05 i odds mot England i morgen. Den er banker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ikke satse på kjendislag som spiller mot afrikanske lag. Man vet aldri hvor man har disse afrikanerne. Selv tapte jeg penger på Danmark-Senegal i dag, mens Camerun gikk inn. Frankrike må imidlertid slå Uruguay for at det skal bli utbetaling - og det gjør de jo. Jeg har dessuten ambisjoner om å sette noen kroner på Lewis i dag. Tror han kommer til å banke livskiten av Tyson. Det er kult å gamble på boxing.

Jeg må også ha inn Frankrike kampen idag for uttelling.

Har satset min til nå største sum på Unibet (400 kroner) for og såvidt komme i overskudd igjen.

Jeg vurderte også å satse på Lewis, men på Unibet får man bare 1.36 i odds, og det er det ikke verdt.

Dessuten er boksesporten så jævla korrupt at det kan gå alle mulige veier (omtrent) uansett hva som skjer i ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jacob - som er i VM+ foreløpig

Jeg har gått på noen smeller på gamlinga jeg også. Hvis dagens dobbel går inn (Frankrike - Uruguay og Kamerun Saudi Arabia), satset selvsagt safed på begge to, så er jeg så vidt i pluss igjen.

Hvis ikke er jeg bankerott på Unibet.

Den går inn- jeg har fyllt ut samme dobbelkupong (playit).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også ha inn Frankrike kampen idag for uttelling.

Har satset min til nå største sum på Unibet (400 kroner) for og såvidt komme i overskudd igjen.

Jeg vurderte også å satse på Lewis, men på Unibet får man bare 1.36 i odds, og det er det ikke verdt.

Dessuten er boksesporten så jævla korrupt at det kan gå alle mulige veier (omtrent) uansett hva som skjer i ringen.

Jeg er litt i tvil om jeg i det hele tatt vil satse på kampen i morgen. Tenkte å se den på pub, og siden England er favoritten så blir det litt feil å satse på Argentina. Hehe, men jeg er selvsagt ikke så tjukk i hue at jeg vil satse penger på England i denne kampen :)

Vi får se.. mulig jeg legger den inn i et system eller noe sånt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jacob - som er i VM  foreløpig

Jeg må også ha inn Frankrike kampen idag for uttelling.

Har satset min til nå største sum på Unibet (400 kroner) for og såvidt komme i overskudd igjen.

Jeg vurderte også å satse på Lewis, men på Unibet får man bare 1.36 i odds, og det er det ikke verdt.

Dessuten er boksesporten så jævla korrupt at det kan gå alle mulige veier (omtrent) uansett hva som skjer i ringen.

Uruguay er i ferd med å ødelegge kampen, men de kommer til å få smake sin egen medisin i 2. omgang. Det kommer utvisninger der i gården også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uruguay er i ferd med å ødelegge kampen, men de kommer til å få smake sin egen medisin i 2. omgang. Det kommer utvisninger der i gården også!

Det bør komme utvisinger der også, men de burde allerede hatt en utvisning for den taklingen nå helt på slutten.

Disse forbanne inkonsekvente dommerne irriterer livet av meg.

Enten kjører man hardt løp - og det er helt greit - men da må man gjøre det i alle situasjoner og ikke bare når man føler for å bruke rødt kort istedet for gult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jacob - som er i VM  foreløpig

Det bør komme utvisinger der også, men de burde allerede hatt en utvisning for den taklingen nå helt på slutten.

Disse forbanne inkonsekvente dommerne irriterer livet av meg.

Enten kjører man hardt løp - og det er helt greit - men da må man gjøre det i alle situasjoner og ikke bare når man føler for å bruke rødt kort istedet for gult.

Blakke ble vi, men Frankrikes innsats med 10 mann rører ved et fotballhjerte. Ikke mye luksunykker der i gården. Disse degosene fra Uruguay burde vært bombet til helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blakke ble vi, men Frankrikes innsats med 10 mann rører ved et fotballhjerte. Ikke mye luksunykker der i gården. Disse degosene fra Uruguay burde vært bombet til helvete!

Du er vel litt farga av pengetapet, men du kan ikkje nekta for at Uruguay forsvarte seg utruleg tappert mot eit Frankrike som satte inn omtrent alt dei hadde i 2. omgang.

Lite er avgjort. Tysdag blir D-dagen. Frankrike må slå Danmark - vanskeleg med så mange spelarar ute - og dei må slå Danmark med mange mål for at dei skal kunne gå vidare.

Uruguay kan også slå Senegal, og då endar alle i gruppa opp med 4 poeng, og det er opp til målforskjell og innbyrdes oppgjer å avgjera kven som går vidare...

Ser ut til at eg må vera heime frå jobb på tysdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel litt farga av pengetapet, men du kan ikkje nekta for at Uruguay forsvarte seg utruleg tappert mot eit Frankrike som satte inn omtrent alt dei hadde i 2. omgang.

Lite er avgjort. Tysdag blir D-dagen. Frankrike må slå Danmark - vanskeleg med så mange spelarar ute - og dei må slå Danmark med mange mål for at dei skal kunne gå vidare.

Uruguay kan også slå Senegal, og då endar alle i gruppa opp med 4 poeng, og det er opp til målforskjell og innbyrdes oppgjer å avgjera kven som går vidare...

Ser ut til at eg må vera heime frå jobb på tysdag!

Uruguay var ufine i slutten av 1.omgang. Laget har mer enn gode nok spillere til at de burde se sitt snitt til å slå en motstander med 10 mann. De var over hodet ikke villige til å angripe. Fra før er de kjent for å spytte på sine motspillere i tilleg til å trenere positive og offensive matchbilder. Jeg har ingen ting til overs for dem! Det skulle bare mangle at de ikke skulle forsvare seg bra - de har jo en av verdens beste backfirere. Hvorfor man da skal fylle på med resten av spillerstallen i forsvar er for meg uforståelig. Det er vel ikke så lenge siden Uruguay var kolonialisert heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blakke ble vi, men Frankrikes innsats med 10 mann rører ved et fotballhjerte. Ikke mye luksunykker der i gården. Disse degosene fra Uruguay burde vært bombet til helvete!

Helt enig med deg i alt du skriver, spesielt det med bombinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...