Gå til innhold

Vi har en sinnsyk


Lionn

Anbefalte innlegg

edderkopp ute på altanen. Der har den bodd de siste dagene og den er enorm. Nå finnes det ikke så ufattelig mange ting jeg er redd for her i verden, men altså edderkopper skyr jeg som pesten. Prøver å tenke at den nok er mye reddere for enorme meg enn jeg er for den, men det hjelper ikke helt.

Skal jeg likevel tørre å ta kveldens siste røyk på altanen, eller bør jeg rett og slett drite i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sussi

Jeg kan komme og kverke den for deg. Jeg er en av de som ikke er redd for edderkopper. Men kom igjen med mus og rotter.......... Da hører de meg lange veier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme og kverke den for deg. Jeg er en av de som ikke er redd for edderkopper. Men kom igjen med mus og rotter.......... Da hører de meg lange veier..

Du har vel ikke lange veien heller. Du er hjertelig velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så se og labb inn på webbisforum og tøff deg litt.

Nei, jeg har noen stoler som må brettes før jeg stryker bestikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men...hvis du er så redd den, så kan du vel bare slå den i hue med noe hardt? Bruk telefonkatalogen. Om du ikke våger å direkte slå den, så kan du bare stå litt unna og _kaste_ katalogen i hue på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at kveldens siste røyk er mer skadelig enn en edderkopp.

Jeg vurderte ikke skadeeffekten. Jeg er bare pissredd edderkopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...hvis du er så redd den, så kan du vel bare slå den i hue med noe hardt? Bruk telefonkatalogen. Om du ikke våger å direkte slå den, så kan du bare stå litt unna og _kaste_ katalogen i hue på den.

Slikt har jeg meget dårlige erfaringer med. Du skjønner....det hender innimellom at slike ekle kryp er på tjukken(ufattelig at noen orker å pule den). Da pipler det ut tonnevis av ekle unger når man klasker telefonkatalogen på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt har jeg meget dårlige erfaringer med. Du skjønner....det hender innimellom at slike ekle kryp er på tjukken(ufattelig at noen orker å pule den). Da pipler det ut tonnevis av ekle unger når man klasker telefonkatalogen på den.

Ungene dauer de og..._tro_ meg! Jeg har hatt edderkoppskrekk en gang i tiden, så jeg veit hva jeg snakker om her ass.

Men hvis du vil bli kvitt fobien din, så må du selvfølgelig leve sammen med disse skapningene. Men det er litt lite med bare èn da, du bør se og skaffe deg noen flere, så blir du nok kvitt fobien din etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest champagne

Jeg vurderte ikke skadeeffekten. Jeg er bare pissredd edderkopper.

Skjønte jo det da, måtte bare tulle litt med deg :o)

Skadeeffekten av en edderkopp er lik null, så det er ingen grunn til å være redd.

*erter litt mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...