Gå til innhold

Vi har en sinnsyk


Lionn

Anbefalte innlegg

Ungene dauer de og..._tro_ meg! Jeg har hatt edderkoppskrekk en gang i tiden, så jeg veit hva jeg snakker om her ass.

Men hvis du vil bli kvitt fobien din, så må du selvfølgelig leve sammen med disse skapningene. Men det er litt lite med bare èn da, du bør se og skaffe deg noen flere, så blir du nok kvitt fobien din etter hvert.

Ja, jeg kjøper noen giftige taranteller i morgen, som jeg kan kose meg med i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tør da ikke gå så nærmt den.

Du har vel kosteskaft i huset ? Teip siggen fast så gloa stikker ut som et glødende sverd og gå til angrep på trygg avstand ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel kosteskaft i huset ? Teip siggen fast så gloa stikker ut som et glødende sverd og gå til angrep på trygg avstand ! :-)

Jeg får se om jeg går så drastisk til verks når natten faller på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiss på den.

Det kunne jeg gjort om jeg hadde vært mann. Min anatomi er ikke forenlig med å pisse på edderkopper. Spesielt ikke siden jeg er redd dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kjøpe kule solbriller til den?

Tja, en sombrero ville få den til å virke mindre skummel. Dessuten er det umulig å gjemme seg på altanen når man har sombrero på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...