Gå til innhold

Jeg skal på jobbintervju


Jane

Anbefalte innlegg

....og jeg er fanken meg nervøs! Helt frem til dag har det gått greit, men nå er det nesten så jeg pisser i buksa ass. Visste ikke at jeg var sånn ei pingle. ;-)

Nå går jeg. *skjelve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Lykke til da, Jane! Kan godt gjøre en sånn spell + ofre et par katter for å øke sjansene.

*gjør klar alteret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tirsdag og skremte dem av med mine urimelige lønnskrav. Hehe, tenke seg til å forlange tarifflønn!

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da, Jane! Kan godt gjøre en sånn spell + ofre et par katter for å øke sjansene.

*gjør klar alteret*

Du, viss du trenger en katt og to kan du komme her og hente dem helt gratis. Naboungene blir neppe glade, men det hadde jeg blitt!

*gnir seg ondskapsfullt i hendene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Du, viss du trenger en katt og to kan du komme her og hente dem helt gratis. Naboungene blir neppe glade, men det hadde jeg blitt!

*gnir seg ondskapsfullt i hendene*

Trenger alltid egnede offerdyr, vettu. Ikke mange katter igjen i nabolaget her, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et godt råd; gi litt faen liksom. Da klarer man seg best.

Jepp, man får væra seg sjøl. Det var ikke så ille som jeg fryktet, og nå har jeg endelig fått meg jobb. Jiiihaaa!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og håper du får jobben:o)

Takk skal du ha, Solsikke. Det gikk _veldig_ bra. Nå har jeg faktisk fått meg jobb! *spretter litt rundt omkring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, man får væra seg sjøl. Det var ikke så ille som jeg fryktet, og nå har jeg endelig fått meg jobb. Jiiihaaa!

:-)

Svarte faan!!!!!!!! Fikk du svar med det samme?!?!?!?!?!?! G*R*A*T*U*L*E*R*E*R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))

*Vi tar en rungende....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tirsdag og skremte dem av med mine urimelige lønnskrav. Hehe, tenke seg til å forlange tarifflønn!

*krysser fingrene*

Du høres noe storforlangende ut, Reg@l. ;-)

Lykke til med jobbsøkinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Solsikke. Det gikk _veldig_ bra. Nå har jeg faktisk fått meg jobb! *spretter litt rundt omkring*

Næmmen så flott da:o) Gratulerer så mye. Hmm håper det går like bra med meg når jeg starter jobbjakten i juli/august.

Har så lite lyst å havne på Rimi eller Rema:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte faan!!!!!!!! Fikk du svar med det samme?!?!?!?!?!?! G*R*A*T*U*L*E*R*E*R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))

*Vi tar en rungende....!

Ja visst fikk jeg svar med det samme. Jeg passa visst perfekt til jobben, så det var ikke noe mer å dille med. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Jane!

Fortell hvordan det gikk, da. :-)

Det gikk over all forventning. Jeg var dritnervøs da jeg tuslet oppover, men da jeg først kom inn fant jeg ut at det ikke var så farlig lell. Jeg følte at hun som intervjuet meg likte meg med det samme, og da går jo alt så meget bedre.

Jeg ble jo litt overraska over at jeg fikk svar med en gang da, men det _gjorde_ meg jo ikke'no. ;-) Jeg begynner om 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så flott da:o) Gratulerer så mye. Hmm håper det går like bra med meg når jeg starter jobbjakten i juli/august.

Har så lite lyst å havne på Rimi eller Rema:o)

Lykke til med jobbsøkinga når den tid kommer. Jeg kunne heller ikke tenke meg å sitte i kassa på Rema eller'no sånt. Men jeg tenkte som så at _må_ jeg så _må_ jeg. Jeg slapp heldigvis det da.

Jeg kan jo nevne hva slags jobb jeg har fått da....det har jeg jo helt glemt. Jeg skal jobbe på en avdeling på et helsetun. Sikkert ikke verdens mest spennende jobb, men jeg skal i det minste få jobbe med mennesker. Det var det jeg ville. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da, Jane! Kan godt gjøre en sånn spell + ofre et par katter for å øke sjansene.

*gjør klar alteret*

Jeg klarte det faktisk uten hjelp....eller gjorde jeg ikke det? Kanskje du satte i gang med ofring med det samme? I så fall får jeg takke for hjelpen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...