Gå til innhold

Jeg skal på jobbintervju


Jane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til med jobbsøkinga når den tid kommer. Jeg kunne heller ikke tenke meg å sitte i kassa på Rema eller'no sånt. Men jeg tenkte som så at _må_ jeg så _må_ jeg. Jeg slapp heldigvis det da.

Jeg kan jo nevne hva slags jobb jeg har fått da....det har jeg jo helt glemt. Jeg skal jobbe på en avdeling på et helsetun. Sikkert ikke verdens mest spennende jobb, men jeg skal i det minste få jobbe med mennesker. Det var det jeg ville. :-)

Så kjekt at du fikk jobbe med noe du ønsket da:o)

Jeg har heller ikke noe lyst på en kassajobb på Rema/Rimi, men må jeg så må jeg. På grunn av skoleferie og manglende barnepass har vi nå bestemt at jeg ikke skal gjøre noe aktivt innenfor jobbsøkingen før juli/august. Håper bare det blir en enkel sak og skaffe seg en jobb:o) Men har jo ikke akkurat så mye utdannelse og skryte av.

Akkurat nå pendler jeg mellom datamaskinen og ute. Skyene har forsvunnet og varmen er kommet tilbake. *deilig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk over all forventning. Jeg var dritnervøs da jeg tuslet oppover, men da jeg først kom inn fant jeg ut at det ikke var så farlig lell. Jeg følte at hun som intervjuet meg likte meg med det samme, og da går jo alt så meget bedre.

Jeg ble jo litt overraska over at jeg fikk svar med en gang da, men det _gjorde_ meg jo ikke'no. ;-) Jeg begynner om 4 uker.

Gratulerer!

Men det forundrer meg ikke det minste at du fikk jobben, altså!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jobb, Jane. Bli en god og inspirerende sjef da.

Jo takk, det går nok ikke så lenge før jeg tar over hele sulamitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres noe storforlangende ut, Reg@l. ;-)

Lykke til med jobbsøkinga.

Fikk jobben jeg :-) Det skulle visst komme noen utkast til nye lønnssatser, bonuser osv. Dessuten får jeg muligheten til å jobbe med min største hobby!

Lykke til selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...