Gå til innhold

Lørdag kveld og alene hjemme


gyrken

Anbefalte innlegg

Hva gjør du når du er alene hjemme lørdag kveld? Jeg kjeder meg allerede, enda ungene såvidt er i seng! Dol er dødt og på tv er det bare dritt. Har en nybrent cd med "Panic-room" på, men tror ikke jeg tør å se den alene.. Så hva gjør man?

NB! Husarbeid er ikke aktuelt. Jeg liker det møkkete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å være alene hjemme. Da doler jeg, leser bok, sitter på altanen og kuler bæret, ser på tv osv. Ja, og så drikker jeg rødvin selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være alene hjemme. Da doler jeg, leser bok, sitter på altanen og kuler bæret, ser på tv osv. Ja, og så drikker jeg rødvin selvsagt.

Jeg har ikke sittet på altanen siden jeg slutta å røyke. Blir jo bare deppa av det! Rødvin blir jeg også deppa av når jeg er alene.. kommer du en tur? Og eneste uleste boka jeg har her nå er Ringenes Herre.. og det er en _grunn_ til at den fremdeles er ulest. Også dol da - et sorgens kapittel. De burde ha ansatt noen her for å få opp stemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan avkrefte noe som helst form for slektskap med HeidiJenta.

Hvordan vet du egentlig det? Det kan være moren din for alt du vet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TRON MO

jeg er så mye hjemme alene at dette kan jeg. Når ungene har lagt seg nyter jeg stillheten. Spiller musikk, leser på internett (doler????)

Og har ellers mange interesser.

Så finn ut det du liker å gjøre og vær ærlig for deg selv.

trekk opp ei flaske vin og ring en venn/venninne.....

Tenk deg å ha en hel kveld alene og i stillhet.....

og du mange har det langt værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sittet på altanen siden jeg slutta å røyke. Blir jo bare deppa av det! Rødvin blir jeg også deppa av når jeg er alene.. kommer du en tur? Og eneste uleste boka jeg har her nå er Ringenes Herre.. og det er en _grunn_ til at den fremdeles er ulest. Også dol da - et sorgens kapittel. De burde ha ansatt noen her for å få opp stemningen.

"De burde ha ansatt noen her for å få opp stemningen."

Enig, de kunne betalt Andor, Grip, Shandy og Rosanna til en gjesteopptreden i blandt og spandert rikelig med vin og øl på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da filosoferer du, selvsagt. En må være alene, og ha det stille og rolig rundt seg når man gjør det.

Jeg har blitt underholdningsjunkie på mine gamle dager. Faen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være alene hjemme. Hva gjør jeg da? Hmm.. Minst mulig. Surfer litt, tar litt yoga, filosoferer, drikker øl eller vin, finner meg et interiørblad eller ukeblad, skal jeg kose meg så tar jeg et bad eller badstu. Finner alltid på et eller annet, men tv'en står som regel avslått :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt underholdningsjunkie på mine gamle dager. Faen også.

Jeg har vel blitt det jeg også, men jeg er helt avhengig av små stille stunder for meg selv. Ferie, hverdager - whatever. Det har jeg gitt klar beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være alene hjemme. Hva gjør jeg da? Hmm.. Minst mulig. Surfer litt, tar litt yoga, filosoferer, drikker øl eller vin, finner meg et interiørblad eller ukeblad, skal jeg kose meg så tar jeg et bad eller badstu. Finner alltid på et eller annet, men tv'en står som regel avslått :o)

Driver du også og drikker hver gang du er alene? Er det noe som går? *s*

Jeg får det altså ikke til.. Lurer på om han tjukke moldenseren i førsteetasje har lyst å ta en tur opp hit etterpå, for jeg kunne også trenge litt vin. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så mye hjemme alene at dette kan jeg. Når ungene har lagt seg nyter jeg stillheten. Spiller musikk, leser på internett (doler????)

Og har ellers mange interesser.

Så finn ut det du liker å gjøre og vær ærlig for deg selv.

trekk opp ei flaske vin og ring en venn/venninne.....

Tenk deg å ha en hel kveld alene og i stillhet.....

og du mange har det langt værre.

Tror at grunnen til at jeg kjeder meg så intenst er at jeg vet at jeg ikke kan gå noe sted. Hadde jeg hatt mulighetene åpne hadde jeg kanskje bare blitt sittende her og filosofere.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ringe meg da, så skal jeg komme og se filmen sammen med deg og si "Det der er bare filmtricks, ikke ekte blod" og sånn på de riktige stedene ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sittet på altanen siden jeg slutta å røyke. Blir jo bare deppa av det! Rødvin blir jeg også deppa av når jeg er alene.. kommer du en tur? Og eneste uleste boka jeg har her nå er Ringenes Herre.. og det er en _grunn_ til at den fremdeles er ulest. Også dol da - et sorgens kapittel. De burde ha ansatt noen her for å få opp stemningen.

Du vet at jeg hadde kommet løøøøøpende til deg om du hadde bodd rett oppi høgget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du egentlig det? Det kan være moren din for alt du vet. :-)

Min mor ville ikke funnet på å ta slikt ord i sin munn. Vi er som dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ringe meg da, så skal jeg komme og se filmen sammen med deg og si "Det der er bare filmtricks, ikke ekte blod" og sånn på de riktige stedene ! :-)

Ok. Hva er telefonnummeret? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...