Gå til innhold

Lørdag kveld og alene hjemme


gyrken

Anbefalte innlegg

Min mor ville ikke funnet på å ta slikt ord i sin munn. Vi er som dag og natt.

Du har mye å lære den mora di, du. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Driver du også og drikker hver gang du er alene? Er det noe som går? *s*

Jeg får det altså ikke til.. Lurer på om han tjukke moldenseren i førsteetasje har lyst å ta en tur opp hit etterpå, for jeg kunne også trenge litt vin. ;-)

Jeg det er noe som går ;o)

Før drakk jeg aldri alene, men da var jeg også på byen hver helg... Så "behovet" var liksom ikke der.

Inviter romsdalingen opp en tur du. Da blir han sikkert glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hva er telefonnummeret? ;-)

He-he ! Her på DOL, telefonnummeret mitt, du liksom !

Lurer på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde gjort det, forresten ? Enten ingenting, eller en storm av "prank-calls".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he ! Her på DOL, telefonnummeret mitt, du liksom !

Lurer på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde gjort det, forresten ? Enten ingenting, eller en storm av "prank-calls".

Du har nok så mange fans etter den bikiniskandalen, at du måtte regnet med litt pusting i telefonen utover kvelden.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så vant med å være alene hjemme at jeg pleier ikke bry meg så mye, syns faktisk det kan være greit til tider, men lørdager er og blir litt spesielle da. Og sambo er på byn i kveld, så jeg sitter her alene.

Har også "Panic Room" liggende usett, men jeg har "About A Boy" og "40 days and 40 nights" liggende først i køen. "Panic Room" virker så skømmel så den tar jeg heller en dag jeg har selskap i huset:-)

Men atte, jeg kjeder meg lell ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, si det... Kjeder meg også i kveld!

Samboeren er i utdrikningslag... (blir misunnelig i tillegg)

Har tatt meg et glass vin - ja, jeg også drikker alene :-), og prøvd på meg antrekkene for sommeren-02 (vært og shoppet i går og idag - stakkars samboeren når han kommer hjem igjen - alle pengene forsvunnet som dugg for solen!) Bare synd jeg ikke får gått ut og vist meg frem...

Nå er moteshowet over, og jeg kjeder meg enda mer, fordi jeg ble mint på at det faktisk kunne vært mulig å vært ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok så mange fans etter den bikiniskandalen, at du måtte regnet med litt pusting i telefonen utover kvelden.... :-)

Jeg lurer llitt på om det fremdeles er mange igjen her enda, som husker det ? Det var vel i ....mai -99 ? Øh ? TRE ÅR siden ? Grøss og gru, og enkelte husker det enda !

Næh...du får be Nanna via MSN å slå det opp for deg i den lokale telefonkatalogen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok så mange fans etter den bikiniskandalen, at du måtte regnet med litt pusting i telefonen utover kvelden.... :-)

Hei Gyrk,

Jeg bare lurte på om du har fått en epost fra meg. Skriver ikke for å "mase om svar", men bare for å sjekke om epost-adressen din fremdeles er den samme? (Litt trells å sitte å vente på svar fra en mottaker som aldri fikk eposten! *ler*)

Ønsker deg en handlingsrik kveld! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gyrk,

Jeg bare lurte på om du har fått en epost fra meg. Skriver ikke for å "mase om svar", men bare for å sjekke om epost-adressen din fremdeles er den samme? (Litt trells å sitte å vente på svar fra en mottaker som aldri fikk eposten! *ler*)

Ønsker deg en handlingsrik kveld! ;-)

Med vennlig hilsen

Jeg har fått den men har hatt mange jern i ilden i det siste og har vært litt slått ut av varmen i det siste, så jeg har ikke svart.. Har dessuten vært litt god gammeldags lat og har ikke giddet. Men nå som jeg sitter her og kjeder meg skal du se det dumper inn et svar til deg i løpet av kvelden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer llitt på om det fremdeles er mange igjen her enda, som husker det ? Det var vel i ....mai -99 ? Øh ? TRE ÅR siden ? Grøss og gru, og enkelte husker det enda !

Næh...du får be Nanna via MSN å slå det opp for deg i den lokale telefonkatalogen her.

Ja det glemmer vi ikke så lett! *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått den men har hatt mange jern i ilden i det siste og har vært litt slått ut av varmen i det siste, så jeg har ikke svart.. Har dessuten vært litt god gammeldags lat og har ikke giddet. Men nå som jeg sitter her og kjeder meg skal du se det dumper inn et svar til deg i løpet av kvelden. :-)

Jeg liker late mennesker! De finner vanligvis lette løsninger på vanskelige problemer!

Bare ta det med ro - det er sol og sommer, og jeg ville bare forsikre meg vedr. adressen!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tartufo Nero

Da kan du jo slå av tven, lene deg tilbake i sofaen og takke din skaper for at du ikke er en av de mange som har det slik hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...