Gå til innhold

Hjelp! Hvem synger denne, eller hva heter den?


livato

Anbefalte innlegg

Hvem synger eller hva heter denne:

Femhundre mil igjen å kjøre, hjula ruller videre mot sør, og haiker du med meg så får du høre: En sang om en trailersjaffør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, den husker jeg foreldrene mine brukte å spille. Det var ikke Lillian Askeland, da?

Ikke spør meg. Ring og spør foreldrene dine!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør meg. Ring og spør foreldrene dine!!!!!!!!!!!!!

Nå??? Jeg kan forsikre deg om at hun vil være alt annet enn behjelpelig, ja på grensen mot sur, om jeg skulle være dum nok til å ringe på denne tiden av døgnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inger Lise Rypdal sang denne på 70-tallet, vet ikke helt om det kanskje er så lenge siden at hun het Andersen til etternavn den gangen. Tror den kom i forbindelse med LP'ene i Treff-serien. Sangen heter ihvertfall Trailersjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå??? Jeg kan forsikre deg om at hun vil være alt annet enn behjelpelig, ja på grensen mot sur, om jeg skulle være dum nok til å ringe på denne tiden av døgnet :)

Det er jo lørdag. Da har man lov til å ringe litt seint. Men hvis jeg får nummeret, kan jeg ringe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inger Lise Rypdal sang denne på 70-tallet, vet ikke helt om det kanskje er så lenge siden at hun het Andersen til etternavn den gangen. Tror den kom i forbindelse med LP'ene i Treff-serien. Sangen heter ihvertfall Trailersjåfør.

Høres helt usansynlig ut, så da er det sikkert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør jeg spørre hva du skal med den opplysningen?

Ja det skulle du vel gjerne likt å visst.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er ikke han så trailersjåførtype?

.....tja, om han kjørte trailer, eller bare handtralle skal jeg la stå helt åpen.....men gubben herja listene omtrent på samme tiden som Lillian, Stein Ove og Inger Lise.

Det kan ha vært Stein Ingebretsen (pappan til han i A1?)......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt usansynlig ut, så da er det sikkert det.

Det er ikke så usannsynlig, jeg har den på mp3 hvor det er en svært ung Inger Lise som synger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så usannsynlig, jeg har den på mp3 hvor det er en svært ung Inger Lise som synger.

Har du muligheten til å maile den til meg? Snille du..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal pokker meg ikkje se bort i fra att eg har den på LP plate, har i hvertfall èi sånn "På Treff Med" plate (fra den tiden alle slektninger insisterte på å kjøpe plater til jul) !

Men gidder eg å leite den frem for deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal pokker meg ikkje se bort i fra att eg har den på LP plate, har i hvertfall èi sånn "På Treff Med" plate (fra den tiden alle slektninger insisterte på å kjøpe plater til jul) !

Men gidder eg å leite den frem for deg ?

Ja. Klart du gidder det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...