Gå til innhold

Hjelp! Hvem synger denne, eller hva heter den?


livato

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det gjør eg ikkje !

Åneiiiii. Nå ble jeg så glad, en liten stund....... Please, da!!! Da er du kjempesnill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneiiiii. Nå ble jeg så glad, en liten stund....... Please, da!!! Da er du kjempesnill.

Vil ikkje være snill lenger, heretter blir det kun bøllefakter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikkje være snill lenger, heretter blir det kun bøllefakter !

...............................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...............................................

Etter å ha leita gjennom tre tusen LP plater (kun for din skyld) så kom eg frem til, att ....den har eg ikkje ! *akk så romantisk* he.he..

Men kan det være "Gluntan" sin "Langs Hver En Vei", fra perioden 67-70 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha leita gjennom tre tusen LP plater (kun for din skyld) så kom eg frem til, att ....den har eg ikkje ! *akk så romantisk* he.he..

Men kan det være "Gluntan" sin "Langs Hver En Vei", fra perioden 67-70 ?

Jeg fant en utgave med Inger Lise Rypdal. Men tror egentlig det finnes en utgave med mannlig vokalist også. Inger Lise Rypdal sin versjon, heter i alle fall "Trailersjåfør".

Men tusen takk for den iherdige insatsen for å hjelpe. Nå er jeg atter glad igjen. :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en utgave med Inger Lise Rypdal. Men tror egentlig det finnes en utgave med mannlig vokalist også. Inger Lise Rypdal sin versjon, heter i alle fall "Trailersjåfør".

Men tusen takk for den iherdige insatsen for å hjelpe. Nå er jeg atter glad igjen. :-))))

Leit her !

http://www.talent.no/velkommen.htm

"På treff med" serien blei utgitt på selskapet Talent Produksjon AS, mi plate er nummer 10 i rekka og kom ut i 1975, den har produksjonsnummeret TLS 2013.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en utgave med Inger Lise Rypdal. Men tror egentlig det finnes en utgave med mannlig vokalist også. Inger Lise Rypdal sin versjon, heter i alle fall "Trailersjåfør".

Men tusen takk for den iherdige insatsen for å hjelpe. Nå er jeg atter glad igjen. :-))))

Vidar Lønn-Arnesen har også hatt den på en eller annen utgivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit her !

http://www.talent.no/velkommen.htm

"På treff med" serien blei utgitt på selskapet Talent Produksjon AS, mi plate er nummer 10 i rekka og kom ut i 1975, den har produksjonsnummeret TLS 2013.

Gikk visst ikkje an å søke der,men det er rette plateselskapet !

Kanskje den også kom ut på plateserien "Frem fra glemselen" ?

Stikk innom bruktbutikken (plater i kjelleren) som heter (tror eg) Hollender gaten Antiquariat, ligger i "hjørnet" ovenfor paraplyforretningen der !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...