Gå til innhold

FU: Hvor langt hår har du? (på hodet)


Gjest HeidiJenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • avil

    4

  • Altman

    3

  • naiv

    2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Troskap og håp

Håret mitt er så langt at det rekker ned til bakken, fem ganger rundt begge anklene, åtte ganger rundt livet, tre ganger rundt halsen før jeg kan sette det opp i en pen knute på bakhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel omtrent til albuen, når armene henger ned. Men jeg skal klippe meg skulderkort imorgen, er utrolig tungt med så masse hår i denne varmen!

*pes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat klippet meg, for en uke siden, og har nå hår til litt nedenfor skuldrene. Også er det nyfarget da ! :-) (Oppdaget jo det første grå håret i fjor våres!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi sjå... (rullar ut målebåndet.... rullar ut hårknuten....) ca 98 centimeter frå topp til tupp ser det ut for...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Håret mitt rekker til midt på ryggen eller kanskje litt lenger..huff, må klippe det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til midt på ryggen. Har veldig lyst å bli skinhead nå, men er litt redd mistermannen skal kreve skilsmisse da... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...