Gå til innhold

FU: Hvor langt hår har du? (på hodet)


Gjest HeidiJenta

Anbefalte innlegg

Nå må du lese hva de spør om her: Håret på HODET! Ikke ryggen.

Jeg har ikke et jævla hårstrå på ryggen, ei heller på andre fryktinngytende steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • avil

    4

  • Altman

    3

  • naiv

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke et jævla hårstrå på ryggen, ei heller på andre fryktinngytende steder :)

Lett å påstå sånt på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til midt på ryggen. Har veldig lyst å bli skinhead nå, men er litt redd mistermannen skal kreve skilsmisse da... ;-)

det tror jeg du hadde kledd, faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å påstå sånt på internett.

Med tre forhold til damer fra dol de siste to årene, så tror jeg det skal godt gjøres at jeg klarer å lyve om mine fysiske skavenker, uten å måtte gjøre regning med å skulle bli avslørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg du hadde kledd, faktisk

Det er det jeg også innbiller meg. Men så er det en viss mulighet for at jeg må leve uten sex til det har vokst ut igjen.... *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg også innbiller meg. Men så er det en viss mulighet for at jeg må leve uten sex til det har vokst ut igjen.... *grøss*

Jojo, men det viktigste er tross alt å se bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke et jævla hårstrå på ryggen, ei heller på andre fryktinngytende steder :)

Nei - du bruker vel hårfjerningskrem der vi andre bruker såpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tre forhold til damer fra dol de siste to årene, så tror jeg det skal godt gjøres at jeg klarer å lyve om mine fysiske skavenker, uten å måtte gjøre regning med å skulle bli avslørt!

Hvem har du vært kjærester med, da? Noen som er her enda? Og kan bekrefte at det lange hodehåret ikke egentlig er rygghår?

*snoke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I underkant av 1 cm.

Tøft. Det vil jeg og, men tør vel ikke denne sommeren heller...

Det var fryyyyktelig mange med midjelangt her ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - du bruker vel hårfjerningskrem der vi andre bruker såpe

Nei, jeg har bare ikke naturlig hårvekst på kroppen.

Men det er jo flott - får trossalt ikke inntrykk av at apekatt-looken slår veldig ann blant damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har du vært kjærester med, da? Noen som er her enda? Og kan bekrefte at det lange hodehåret ikke egentlig er rygghår?

*snoke*

Samme hvem de er, men det er vel ca 100 andre her som har møtt meg, og de kan sikkert avkrefte at jeg er en fyr som ser veldig hårete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvem de er, men det er vel ca 100 andre her som har møtt meg, og de kan sikkert avkrefte at jeg er en fyr som ser veldig hårete ut.

Ikke meninga å tråkke deg på tærne.

Apropos: Har du ikke hår på tærne heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meninga å tråkke deg på tærne.

Apropos: Har du ikke hår på tærne heller?

Jeg vet ikke. Har ikke sjekket, men nevneverdig mye hår er det uansett ikke.

Jeg har da helt normal hårvekst, men er heldigvis spart for hår på skuldre, rygg, og andre steder som apekattene er sterkt behåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt lengre enn til skuldrene ..Hadde hår til omtrent midt på ryggen men klippet det i helga.. Lurer på om det var så lurt når jeg skal ha oppsatt hår i bryllupet vårt den 22. ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er mange som bløffer om hårlengden her i dag ja... Alle vil vel ha det som er på mote.

Bløffer ikke jeg i hvertfall. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...