Gå til innhold

Har dere noen gang truffet en partner på nettet?


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Tanya1365380060

    8

  • SierDuDet

    4

  • toci

    2

  • tonie

    2

Tanya1365380060

Jeg har møtt veldig mange fra nettet, har jo vært på en del dol-treff, så rundt 100 stk har det vel blitt. Mange av disse var selvsagt annerledes enn jeg trodde, akkurat som at jeg var annerledes enn hva mange sikkert trodde. Men disse 100 har jeg selvsagt ikke kjent like godt som de tre jeg nevner under.

Disse er trossalt de tre eneste jeg har flørtet seriøst med på nettet, og så møtt.

Når det gjelder disse forholdene, tre stk, så kjente jeg alle jentene veldig godt før vi møttes. Vi hadde snakket på tlf, chat, sms, osv, i lang tid, og jeg hadde sett bilde av alle sammen.

Ingen av disse var annerledes enn jeg trodde, i hvertfall ikke i starten...

Jeg vil ikke si at noen av disse tre var "dårlige", men de to første ble det mye kluss med, og ting skar ut slik at jeg i hvertfall med en av dem ikke lenger har kontakt.

Den siste har jeg ingenting å utsette på, og vi er veldig gode venner enda :)

Jeg tror vel egentlig at nettet er et greit sted å møte partnere, da man ofte kjenner hverandre veldig godt før man møtes, og for de av oss som synes det kan bli litt veeeel overfladisk på "byen" så er dette et flott alternativ.

Dette forutsetter selvsagt at begge parter er ærlige mot hverandre, men snakker man tilstrekkelig på tlf, osv, så tror jeg det skal godt gjøres å lyve om essensielle ting. Det er godt mulig at det er "skumlere" for dere jenter å møte folk på nettet, enn for oss gutta.

Jeg tror det er viktig å se bilde av hverandre først, slik at man ikke får helt bakoversveis når man en gang møtes.

Jeg hadde aldri møtt noen jeg ikke ante hvordan så ut, og enda viktigere - jeg hadde i hvertfall ikke møtt noen som ikke ante hvordan jeg så ut (enda verre om hun får bakoversveis enn om jeg får det..).

Jeg vet ærlig talt ikke om det egentlig hadde vært så viktig for meg å se et bilde, men er enig med deg om at det er viktig at personen får se et bilde av meg selv.

Liker ikke tanken på å være en vandrende overraskelse, som kanskje ikke faller i smak...;)

Enig med deg at byen blir overflatisk i lengen..gøy å få masse oppmerksomhet, men det blir bare noe useriøst ut av det tilslutt føler jeg! Greit å slippe å betale drinker ol når man er ute, det er en positiv ting med disse evige sjekkerne:) Men å utvikle et seriøst forhold ut av en bytur tror jeg det er liten sjans for!Men man kan jo aldri vite...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble kjent med min kjære på nett for litt mer enn 2 år siden. Nå har vi bodd sammen i snart 2 år og gifter oss om 11 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg traff typen min på nettet for to år siden og jeg er enda (!!!) like forelsket i han... det har gått opp og ned med oss som til de aller fleste men akkurat nå går det bare en vei, OPP!!! Jeg elsker han *cozy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Ja, jeg ble kjent med min kjære på nett for litt mer enn 2 år siden. Nå har vi bodd sammen i snart 2 år og gifter oss om 11 dager :)

ÅÅ, så koselig for dere begge!:) Blir helt fascinert av forhold som startet på nettet, en spennende måte å treffes på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja...vi møttes for 5 år siden på nettet, møttes for 3 år siden og har bodd sammen i 2 1/5 år nå. Har aldri hatt en krangel. Passer perfekt. Er like mye bestevenner som samboere. Jeg tror det er enklere å finne en partner med samme interesser på nettet fordi man tør å være mer åpen når du snakker over nettet.

Eller det kan være stikk motsatt, altså at folk lyver om seg selv, og danner et bilde av seg selv som ikke stemmer...det syns jeg er litt skummelt...

Flott å høre at forholdet deres fungerer så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Nei, det har eg aldri.

Men har opplevd å få sterke følelser for ei herifra for ett par år siden, det var i grunnen merkelig å oppdage !

Heldigvis gikk det fort over. *s*

Hvorfor heldigvis..?Tenk om det kunne blitt noe bra da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff først en ..dvs .. søte toner ble det ikke før vi traff hverandre. Det gikk i vasken,mest pga at det var en vanskelig tid i livet mitt akkurat da. Kom rett fra et langvarig forhold.

Så traff jeg en annen en, vi snakket over nettet som normale venner i et års tid. Småflirtet kanskje litt. Så fant jeg ut at jeg skulle reise en dagstur eller så for å treffe ham, jeg ble der i to uker.

Reiste hjem i en uke,pakket og flyttet inn.

Nå har vi barn og har bodd sammen 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke om det egentlig hadde vært så viktig for meg å se et bilde, men er enig med deg om at det er viktig at personen får se et bilde av meg selv.

Liker ikke tanken på å være en vandrende overraskelse, som kanskje ikke faller i smak...;)

Enig med deg at byen blir overflatisk i lengen..gøy å få masse oppmerksomhet, men det blir bare noe useriøst ut av det tilslutt føler jeg! Greit å slippe å betale drinker ol når man er ute, det er en positiv ting med disse evige sjekkerne:) Men å utvikle et seriøst forhold ut av en bytur tror jeg det er liten sjans for!Men man kan jo aldri vite...?

Ikke vet jeg når det gjelder byen, men jeg har vært mye på byen siden jeg var 18 år gammel og jeg har møtt noen damer der, men jeg har aldri utviklet noe varig forhold til noen, ei heller noe med følelser i bildet. Det er lissom ikke det man er ute etter om man sjekker opp noen på byen, eller blir sjekket opp...

Det er ingen som spanderer drinker på meg, jævla kjipt egentlig! :)

Menmen.. ikke spanderer jeg på noen ukjente damer heller, der går trossalt grensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at nettet er det optimale stedet og møte folk. Gjennom venner og fritidsaktiviteter er nok bedre.....

Har møtte mange fra nettet selv, de fleste ser jeg på som perifere beskjente. Har vært betatt av et fåtall, og nettet/chatting hjalp nok til at det gikk over fortere enn det egentlig ellers ville ha gjort...*takk gud*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med deg i at det uten tvil er det innvendige som er det viktigste, og at man på nettet har den fordelen at man blir kjent med personen, og ikke bare utseende. Akkurat omvendt av det overfladiske opplegget som ofte er på byen.

Jeg er uansett av den oppfatning at utseende også må være relativt i henhold til hva man liker, hvis ikke vil det ikke funke. Litt har trossalt utseende å si. De som sier noe annet lyver! :)

Jeg selvsagt også enig med deg i at en person som i utgangspunktet ikke er så veldig gunstig å se på, kan bli svært gunstig ettersom man blir kjent med den persone, og liker den.

Omvendt dersom personen er veldig pen, men viser seg å være brannsupporter eller noe sånt.

hehe.. var Brannsupporter det verste du kunne komme på? Ingen sjanse for meg altså. Vel, vel.. I will survive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt. Det er da vel bare dølle harrynerder som ikke har draget som møter partneren sin på nettet? Jeg blir så oppgitt over folk, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg traff sambuaren min her på DOL, og kjenner ein god del andre som har møtt kvarandre på nett. Det går utmerka med alle.

Eg trur internett er ein så bra "sjekkeplass" fordi det i utgangspunktet er intellektet til den andre ein faller for, og ikkje berre feromoner og utsjånad. Når ein så møtast og feromonane er kompatible så har ein eit svært godt utgangspunkt for eit forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dølle, harry og nerdete Bassisten

Nei, ærlig talt. Det er da vel bare dølle harrynerder som ikke har draget som møter partneren sin på nettet? Jeg blir så oppgitt over folk, ass.

*kakke i hodet*

Du er berre misunneleg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...