Gå til innhold

nå har jeg hatt det .. analsex!


shady

Anbefalte innlegg

Et innlegg om analsex passer jo fint inn her - her blir det diskutert opp og ned og fram og tilbake. Jeg har alltid vaert ekstrem motstander av analsex, at det er ekkelt, unaturlig, kvalmt, lite stimulerende (trodde jeg) etc etc .. MEN; i natt så bare .. skjedde det. Deilig forspill, masse glidekrem, litt fingring på begge to .. og så Den Store Penisen. Det gikk helt greitt, var faktisk ganske kult, føltes litt som første gang jeg hadde sex .. :) Dette høres nok teit ut, men jeg har ikke vært så kåt på mange år! Jeg anbefaler det .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kult... det vi hadde også en sånn opplevelse igår. Dama mi, som egentlig ikke har virket overbegeistra for vibratoren jeg ga henne (:), tok den fram, varmet den, før hun smurte den inn med glidekrem.. masse glidekrem.. og begynte å bruke den på seg selv, mens jeg lå der og så på. Etterhvert fikk jo jeg gjøre litt også. Det endte med at jeg tok henne i misjonærstillingene mens hun hadde vibratoren i toern.... aaahhhh.. anefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endetarmsex er vel ikke akkurat mye å være stolt av.

Regnet med noen frekke svar når jeg skrev dette, så ikke tro at noe sjokkerer meg .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt prøvd jeg og, og jeg synes det kjennes ut som å bæsje, ikke noe frekt å sexy med det synes jeg.

Jeg anbefaler det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kom ikke her med ;"Å kjære doktor, hva skal jeg gjøre...Jeg klarer ikke holde på avføringa mi lenger og når jeg promper går det bare et vindsus gjennom rommet.", etter noen år med denne kosen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kom ikke her med ;"Å kjære doktor, hva skal jeg gjøre...Jeg klarer ikke holde på avføringa mi lenger og når jeg promper går det bare et vindsus gjennom rommet.", etter noen år med denne kosen!

promise! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt prøvd jeg og, og jeg synes det kjennes ut som å bæsje, ikke noe frekt å sexy med det synes jeg.

Jeg anbefaler det ikke.

HEheeheehehehee.... jeg tror jeg ler meg i hjel.... folk på jobben må tro jeg er gal !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "det føles som å bæsje" ... unnskyld men det må da være lov til å le. Hvis det er slik du føler det så er jo ikke analsex noe for deg, med mindre du syntes det er digg å drite og det syntes du vel neppe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med deg at det var deilig, men litt flaut etterpå...skulle prøve å komme meg til toalettet, men klarte ikke holde lufta tilbake...*uff*. Men jeg vil gjerne prøve det igjen en gang i fremtiden. Lykke til videre med deres utforskning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult... det vi hadde også en sånn opplevelse igår. Dama mi, som egentlig ikke har virket overbegeistra for vibratoren jeg ga henne (:), tok den fram, varmet den, før hun smurte den inn med glidekrem.. masse glidekrem.. og begynte å bruke den på seg selv, mens jeg lå der og så på. Etterhvert fikk jo jeg gjøre litt også. Det endte med at jeg tok henne i misjonærstillingene mens hun hadde vibratoren i toern.... aaahhhh.. anefales på det sterkeste!

Hm...er det bare jeg som har problemer med elektriske hjelpemidler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2ernerbest

Regnet med noen frekke svar når jeg skrev dette, så ikke tro at noe sjokkerer meg .. ;)

Jeg synes dere er pripne jeg! Sier dere ikke liker det og har ikke prøvd det en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...er det bare jeg som har problemer med elektriske hjelpemidler?

Nei, er ikke helt inne på det selv heller. Synes liksom det er så mye annet man kan ta seg til enn vibratorer i 2'ern... Kommer sikkert til å vurdere det en gang i fremtiden hvis sexlivet begynner å dabbe av og sånt, men foreløpig koser jeg meg med min kjære og føler ikke noe behov for en batteridrevet sak som brummer og står i!! (Makan til turn-off den lyden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "det føles som å bæsje" ... unnskyld men det må da være lov til å le. Hvis det er slik du føler det så er jo ikke analsex noe for deg, med mindre du syntes det er digg å drite og det syntes du vel neppe ;-)

Pleier å si at 2-er'n min er enveiskjørt, jeg. Har prøvd, og - ja! - det føltes som å drite!! Frista lite til gjentakelse!

Hvis noen sier noe annet så er de enten glad i å sitte på do eller så juger de

Kanskje man blir vant til det etterhvert, men det føles ihvertfall som en skikkelig kabel er på vei første gangen!!

*lerogler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Sår i rompa

Jeg o kjæresten min prøvde analsex her om dagen, han fingra meg litt på forhånd og jeg var SKIKKELIG KÅT!!!!

Vi brukte kondom og MASSE glidemiddel, men allikevel gjorde det vondt! Veldig vondt!

Men uansett; jeg vil prøve igjen fordi jeg blir skikkelig kåt av tanken...(For det var jo egentlig skikkelig deilig!)....blir det mindre vondt etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...