Gå til innhold

nå har jeg hatt det .. analsex!


shady

Anbefalte innlegg

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg o kjæresten min prøvde analsex her om dagen, han fingra meg litt på forhånd og jeg var SKIKKELIG KÅT!!!!

Vi brukte kondom og MASSE glidemiddel, men allikevel gjorde det vondt! Veldig vondt!

Men uansett; jeg vil prøve igjen fordi jeg blir skikkelig kåt av tanken...(For det var jo egentlig skikkelig deilig!)....blir det mindre vondt etterhvert?

Det er litt usikkert. Det kan komme av forholdene hos deg. Hvis du for eks. har hemorrhoider kan det gjøre at du får smerter ved innføringen av penis. Det har også noe å gjøre med evnen til å kunne slappe av i analmusklene. De fleste har en tendens til å stramme til når noe skal føres inn i rektum, og stramningen kan gi smerter.

Etter hvert som man blir mer erfaren på slike aktiviteter pleier smertene å bli borte.

Du blir kåt av tanken på anale samleier. Har du noen gang tenkt på hvorfor det virker så opphissende på deg? Du kan gjerne fortelle litt om det i DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...